محمدرضا صفی خانی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این راستا یک واحد آهن فروشی به دلیل عدم اعلام موجودی 10 تن پروفیل 600 میلیون و 300 هزار ریال جریمه شد.
وی اظهار داشت: همچنین یک واحد صنفی به دلیل اخفای 100 شاخه آهن میلگرد با پرونده تخلفاتی به ارزش 400 میلیون و 500 هزار ریال به تعزیرات حکومتی معرفی شده است.
وی از جریمه 60 میلیون ریالی یک واحد فروشگاه زنجیره ای به دلیل گرانفروشی 100 کیلوگرم گوشت گاو خبر داد و گفت: همچنین عدم اعلام موجودی 50 کیسه برنج توسط یک واحد صنفی منجر به جریمه 37 میلیون و 500 هزار ریالی فرد متخلف شد.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان اضافه کرد: همچنین یکی از تالارهای معروف شهر به دلیل گرانفروشی 2 هزار و 720 پرس غذا 104 میلیون و 604 هزار ریال جریمه شده است.
صفی خانی ادامه داد: هشت واحد صنفی نیز به دلیل گرانفروشی مرغ با تشکیل پرونده های تخلفاتی به صورت جداگانه روانه تعزیرات حکومتی شدند.
وی همچنین گفت: از ابتدای مردادماه جاری با آغاز طرح پایش بازار، بیش از یکهزار و 500 واحد صنفی با همکاری اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی و اماکن نیروی انتظامی در قالب گشت های مشترک با سازمان صنعت، معدن و تجارت بازرسی شده اند.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: مردم در راستای برخورد با محتکران و اخلال گران در بازار با مشاهده هرگونه تخلف از جمله گرانفروشی، احتکار، عرضه خارج از شبکه و کالای قاچاق با شماره تلفن 124 تماس بگیرند.
صفی خانی افزود: افرادی که انبارهای احتکار کالا را به سازمان صنعت، معدن و تجارت معرفی کنند در صورت صحت موضوع، پس از صورتجلسه کالای مکشوفه، از آنها تقدیر خواهد شد.
وی بیان کرد: طرح ویژه نظارتی پایش بازار در استان آغاز شده و در قالب آن برخورد با اختلال گران اقتصادی شدت یافته است.
7269/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.