به گزارش خبرآنلاین لرستان، دکتر ساکی در جلسه ی تبیین اهداف و سیاست های کلی دانشگاه علوم پزشکی لرستان عنوان کرد: در شرایط کنونی و مشکلات اقتصادی که از طرف غرب به کشور تحمیل شده است نیاز داریم که در مورد سیستم های اداری و عملیاتی بازنگری داشته باشیم. وی ابراز داشت: با این شرایط نقش افراد در چرخاندن امورات بسیار حائز اهمیت خواهد بود. رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: در این بین وظایف زیر مجموعه های تابعه ی دانشگاه بسیار مهم است چرا که مدیریت هزینه ها باید از این زیرمجموعه ها آغاز شود.

دکتر ساکی در ادامه عنوان کرد: خوشبختانه تمهیدات خوبی در سازمان های بیمه ای صورت گرفته است و با این وجود می توان برنامه ریزی بهتری انجام داد. وی گفت: تشکیل هیأت امنای ارزی یکی از برنامه های ابلاغی وزارت بهداشت است که به ساماندهی هزینه ها کمک خواهد کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: یکی از مهم ترین مشکلات موجود عدم آگاهی پرسنل و نیروهای عملیاتی از مشکلات است. دکتر ساکی گفت: برگزاری جلسات متعدد به ویژه با کادر بخش درمان مانند پزشکان و پرستاران می تواند به همراهی و همدلی بیشتراین نیروها با مدیریت هزینه ها بینجامد.

دکتر ساکی همچنین تشدید نظارت و پایش مستمر مدیران و مسئولین واحدهای مختلف دانشگاه از عملکرد نیروهای تحت مدیریت شان را یک ضرورت دانست و گفت: نظارت ها باید بیشتر شود تا به یک عملکرد بهینه نزدیک تر شویم. وی ادامه داد: استفاده از نظرات کارشناسان آگاه نیز باید در برنامه انجام امور قرار گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان تأمین دارو و تجهیزات را در شرایط فشار اقتصادی حیاتی تر از سایر امورات دانست و گفت: باید تلاش کنیم دارو و تجهیزات ضروری را حداقل تا یک سال ذخیره سازی کنیم.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 983314
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.