به گزارش ایرنا سرهنگ مهدی پور غلامحسین عصر دوشنبه در نشست با خبرنگاران در محل فرماندهی انتظامی بروجرد اظهارداشت: امروز جنگ رسانه ای بر علیه ایران اسلامی آغاز شده و خبرنگاران در این عرصه نقش مهم و کلیدی دارند.
وی با اشاره به اینکه شهرستان بروجرد دارای امنیت مطلوبی است، افزود: ارتکاب سرقت در چهار ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 18 درصد کاهش داشته است.
فرمانده انتظامی بروجرد بیان کرد: فرد مرتکب شده به قتل در سال 91 دره قریب بروجرد در ارتفاعات آبدانان استان ایلام دستگیر شد.
سرهنگ پور غلامحسین اضافه کرد: کشف مواد مخدر نیز نسبت به سال قبل 48 درصد افزایش داشته و در سال جاری 247 قاچاقچی مواد مخدر در بروجرد دستگیر شد.
وی با بیان اینکه میزان تصادفات درون شهری در سال جاری 57 درصد کاهش داشته است، ادامه داد: استفاده از کمربند و کلاه ایمنی در موتور سیکلت سواران بروجردی باید فرهنگ سازی شود.
فرمانده انتظامی بروجرد گفت: میزان تصادفات برون شهری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 17 درصد کاهش داشته که با آگاهی بخشی نسبت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی نیز کمتر خواهد شد.
سرهنگ مهدی پورغلامحسین افزود: 19 طرح ارتقای امنیت اجتماعی در بروجرد از ابتدای امسال اجرا شده که 565 قاچاقچی و معتاد پرخطر دستگیر شده اند.
وی اظهارداشت: پنج باند سرقت، پنج باند تهیه و توزیع مواد مخدر و یک باند خرید و فروش سلاح نیز در سال جاری متلاشی شده اند.
7190/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.