به گزارش ایرنا وحید رشیدی شامگاه شنبه در نشست با اصحاب رسانه در هتل شهرداری خرم آباد افزود: اگر دولت این هزینه ها را تقبل کند حتی شهرداری های کوچک هم می توانند در حد کشورهای اروپایی ارایه خدمات کنند.
وی اظهار داشت: چنانچه دولت بتواند راهکاری برای تامین اعتبار هزینه های پرسنلی پیدا کند بسیاری از مشکلات مالی شهرداری ها برطرف می شوند.
شهردار خرم آباد درخصوص برخی شایعات مبنی بر واگذاری زمین های اطراف هتل نیمه کاره صخره ای گفت: شهرداری و شوری اسلامی شهر مخالف ساخت هتل نیست اما این طرح باید براساس ضوابط و شرایط انجام شود.
وی با تاکید بر لزوم حمایت از سرمایه گذاران طرح های گردشگری افزود: سند مالکیت پارک صخره ای به نام راه و شهرسازی است و شهرداری دخل و تصرفی در آن ندارد و تنها در صدور مجوزهای تغییر کاربری اختیار دارد.
رشیدی با بیان اینکه این طرح شرایط پایان کار ندارد، اظهار داشت: باید زمین مورد نیاز برای رسیدن به سطح واقعی اشغال برای طرح فراهم شود و مابقی زمین ها نیز نه به عنوان ملک اختصاصی بلکه به عنوان فصای سرانه عمومی حفظ شوند.
وی افزود: در راستای حفظ و استرداد زمین های شهری، 24 هزار مترمربع زمین که سند آن بنام یک شرکت انتقال داده شده بود با همکاری قوه قضاییه بنام شهرداری بازگشت داده شد.
شهردار خرم آباد تصریح کرد: پادگان 07 خرم آباد در محدوده شهری واقع شده که با تعامل استاندار، شورای اسلامی شهر و لشکر 84 تا 2 ماه آینده طرح تفکیکی آن اجرا و در مابقی زمین آن، مجموعه خوبی با میراث فرهنگی ایجاد می شود.
وی افزود: طرح های عمرانی با توجه جه به اعتبارات شهرداری اجرا می شود و چنانچه دستگاهی ادعای اجرای بهتر طرح ها را دارد ورود کند.
ادامه دارد...
3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.