مدیر مخابرات منطقه لرستان از گسترش پوشش تلفن همراه در مناطق گردشگری استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از لرستان، هومان محمودی در بازدید از سایت BTS تنگ شبیخون خرم‌آباد، اظهارکرد: این سایت راه‌اندازی شده که ارتباط پارک جنگلی مخملکوه را کامل خواهد کرد و مشکل قطعی ارتباط و نقاط کور حل می‌شود.

وی ادامه داد: در راستای تقویت پوشش تلفن همراه در مناطق گردشگری کارهای زیادی انجام داده‌ایم و همه اقدامات مربوط به استان انجام شده و منتظر فراهم کردن تجهیزات به وسیله شرکت ارتباطات همراه اول هستیم.

محمودی اضافه کرد: در هفته‌های آینده تجهیزات اینترنت پرسرعت منطقه گردشگری کهمان و هنام شهرستان سلسله نصب و راه‌اندازی شده و دو سایت از این نوع تجهیزات نیز در الیگودرز نصب شده است.

مدیر مخابرات منطقه لرستان با بیان اینکه عملیات اجرایی سایت امام‌زاده محمد و دستگرد نیز آغاز شده و در مرحله حفاری است، افزود: مناطق گردشگری را در اولویت قرار داده‌ایم و برای فراهم کردن زیرساخت‌ها همه این مناطق به شرکت ارتباطات همراه اول اعلام شده و در دستور کار قرار داده‌اند و به محض آماده شدن تجهیزات اینترنت پرسرعت کار را انجام خواهیم داد.

IMG13475582

محمودی یادآور شد: سال گذشته نیز در چند منطقه گردشگری از جمله آبشار بیشه، روستای ونایی و... این تجهیزات را نصب و راه‌اندازی کردیم.

مدیر مخابرات منطقه لرستان گفت: در شرایط کنونی نصب و راه‌اندازی هر سایت BTS یک میلیارد تومان هزینه دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.