سید موسی خادمی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: انجام پرواز حج به دلایل فنیب باید به 50 درصد ظرفیت هواپیما در این فرودگاه انجام شود که این امر یا موجب افزایش هزینه های بلیط می شود یا در غیر اینصورت برای شرکت هواپیمایی صرفه اقتصادی ندارد.
وی اظهار داشت: هم اکنون پرواز شرکت های ایران‌ایر و ماهان در این فرودگاه برقرار بوده که شرکت ایران‌ایر در طول هفته سه پرواز دارد که پیگیری برای افزاتیش اینتعداد در دستور کار است.
وی تصریح کرد: به گفته مسئولان شرکت هواپیمایی ایران‌ایر فراهم نبودن امکان پرواز هواپیماهای پهن‌پیکر و هواپیماهای ای‌تی‌آر در این فرودگاه موجب شده این شرکت نتواند ناوگان خود در فرودگاه خرم آباد را افزایش دهد.
وی گفت: مسئولان شرکت هواپیمایی ایران‌ایر وعده داده‌اند پس از تعمیر یکی از هواپیماهای این شرکت آن را جهت پرواز در فرودگاه خرم‌آباد به کار گیرند تا شاهد افزایش پروازهای این شرکت در لرستان باشیم.
وی افزود: در شبیه سازی انجام شده، فرودگاه خرم آباد توان پذیرش هواپیمای ای تی آر را ندارد بنابراین بخش عمده ای از امتیازی که برای نوسازی این ناوگان وجود دارد شامل فرودگاه خرم آباد نمی شود.
وی بیان کرد: مقرر شده یک فروند هواپیمای فوکر در دست تعمیر و سه فروند هواپیمای جدید توسط شرکت هواپیمایی ایران ایر در فرودگاه خرم اباد بکار گرفته شود.
7269/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.