به گزارش خبرنگار ایرنا ،صمدچراغی پور روز یک شنبه در جلسه شورای ترافیک شهرستان پلدختر افزود: شهرداری جهت کاهش ترافیک برنامه هایی در دستور کار دارد که در صورت همراهی مردم ، اصناف و ادارات در اقدام به این برنامه ها شاهد روان سازی ترافیک در سطح شهر خواهیم بود.
وی گفت:جابجایی بازارچه میوه و انتقال آن از مقابل بانک مسکن به خیابان ولی عصر (عج) و ایجاد یک بازارچه سرپوشیده در محل مغازه های قدیم شهرداری در این خیابان یکی از برنامه های شهرداری در رابطه با رفع مشکلات بهداشتی و ترافیکی شهر است.
وی افزود: پس از تکمیل بازارچه سرپوشیده و انتقال بازارچه فعلی به این مکان نسبت به انتقال وانت بارهای خیابان های اصلی به خیابان ولی عصر(عج) اقدام خواهد شد.
چراغی پور خاطرنشان کرد: این اقدام برخی مشکلات ترافیکی را رفع می کند و افراد می توانند وسایل نقلیه خود را به راحتی در خیابان ولی عصر (عج) پارک کرده و خرید خود را انجام دهند.
شهردار پلدخترگفت: تهیه طرح ترافیکی بلوار امام خمینی (ره) در دستور کار شهرداری است و این طرح از طریق مشاور و کارشناسان استانداری در دست پیگیری است.
وی افزود: بریدگی های فعلی موجود در بلوار امام مناسب نیست و لازم است در این قسمت در راستای کاهش ترافیک طرح جامعی تهیه و اجرا شود.
چراغی پور خاطرنشان کرد: شهرداری در نظر دارد نسبت به حذف چمن در این بلوار اقدام و سنگفرش را جایگزین آن کند و دور درخت ها قاب هایی شکیل و زیبا احداث کند.
پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است .
7272/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.