مدیرعامل شرکت مخابرات لرستان گفت: طرح غزال مخابرات منطقه لرستان با مزایای سرعت بیشتر و زمان استفاده بیشتر بدون افزایش تعرفه، آماده استفاده توسط مشتریان اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات ایران است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، هومان محمودی در جمع خبرنگاران در خرم آباد با بیان اینکه در سرویس‌های طرح غزال مخابرات، مشتریان علاوه بر افزایش سرعت تا ۴ برابر، زمان استفاده از اینترنت خود را نیز افزایش می‌دهند، اظهار داشت: به ازای هر ۳ ماه تمدید قرارداد اینترنت، برای هر مشتری به میزان یک ماه اینترنت رایگان بدون دریافت هزینه اضافی ارائه می‌شود.

وی افزود: بر اساس این گزارش کلیه دارندگان خدمات تلفن ثابت مخابرات منطقه لرستان، کلیه مشتریان فعال و غیرفعال ADSL مخابرات و همچنین مشتریان جدید می‌توانند از این طرح استفاده کنند.

محمودی هدف از اجرای این طرح را ارائه خدمت بیشتر به مشتریان وفادار شرکت و همچنین جذب مشتریان جدید دانست و بیان کرد: اجرای این طرح به گونه ای ست که سبد محصولات اینترنت خانگی شرکت مخابرات ایران با ارزشی بیش از سبد محصولات استاندارد در اختیار عموم مصرف‌کنندگان اینترنت قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: این سرویس‌ها شامل افزایش سرعت تا ۴ برابر بدون افزایش تعرفه برای قراردادهای یک‌ساله، افزایش سرعت تا دو برابر بدون افزایش تعرفه بدون قراردادهای ۶ ماهه، افزایش زمان استفاده مشتری به میزان یک ماه به ازای هر سه ماه تمدید قرارداد و بدون دریافت هزینه اضافی است.

گفتنی است در طرح غزال، سرویس‌های مختلف با سرعت ۵۱۲ کیلوبیت بر ثانیه تا ۱۶ مگابیت بر ثانیه به مشتریان با شرایط ویژه و بدون افزایش تعرفه ارائه می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.