به گزارش ایرنا نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در این آیین با بیان اینکه نماز جمعه یکی از پایگاه‌های مهم نظام اسلامی است، گفت: نماز جمعه سنگر دفاع از نظام و انقلاب است.
آیت الله سید احمد میرعمادی افزود: نماز جمعه مرکب از عبادت و سیاست بوده و آمیختگی سیاست و دیانت در این نماز رسالت را سنگین می کند و از جایگاه رفیعی برخوردار است.
وی اظهار داشت: نماز جمعه نشان‌ دهنده خط مومن است و وظیفه مومنان را در طول هفته بیان می ‌کند.
نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: برای بالندگی نماز جمعه برنامه های فرهنگی جذابی باید در دستور کار قرار گیرد که این امر نیازمند همکاری دیگر مسئولان است.
وی گفت: به دلیل تاثیر معنوی، اجتماعی و فرهنگی نماز جمعه، دشمن به این مقوله حساس است لذا نخستین سنگری که مورد حمله دشمن قرار گرفت نماز جمعه بود.
آیت الله میرعمادی با بیان اینکه نماز جمعه چهار شهید محراب را تقدیم انقلاب کرده است، افزود: این شهیدان والامقام گواهی بر تاثیرگذاری نمازجمعه هستند.
وی اظهار داشت: کسانی که با منافع شخصی با نمازجمعه در ستیز هستند و نماز جمعه را متهم می کنند، مهر نفاق خورده و باید در قیامت پاسخگو باشند.
امام جمعه خرم آباد افزود: از بعضی از خبرگزاری ها گلایه دارم چرا که از یک طاغوتی فاسق خبر می ‌زنند اما از دین اسلام مطلبی منتشر نمی ‌کنند.
نماینده ولی فقیه در لرستان در پایان این آیین از اعضای ستاد نماز جمعه استان و خبرگزاری ها با اهدای لوح تقدیر، تجلیل به عمل آورد.
3210/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.