به گزارش ایرنا مدیر درمان تأمین اجتماعی لرستان در این آیین گفت: این اورژانس در زمینی به مساحت یکهزار و 500 مترمربع با اعتباری افزون بر 28 میلیارد ریال احداث شده است.
امین بهاروند افزود: اورژانس بیمارستان نرگس دورود شامل اتاق عمل مجهز، 10 تخت بستری، 2 اتاق ایزوله، قسمت تزریقات درمان سرپایی و معاینه پزشکی است.
وی اظهار داشت: قسمت رادیولوژی بیمارستان دارای دستگاه های تمام دیجیتال است که برای تهیه وسایل مورد نیاز آن افزون بر 15 میلیارد ریال هزینه شده است.

** طرح توسعه بیمارستان نرگس دورود کلنگ زنی شد
مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان همچنین در آیین آغاز عملیات اجرایی طرح توسعه بیمارستان نرگس دورود گفت: طرح توسعه این بیمارستان شامل افزایش تعداد تخت های این بیمارستان از 32 تخت به 64 تخت بستری است.
وی با بیان اینکه با احداث این طرح، زیربنای بیمارستان نرگس به هفت هزار مترمربع افزاش پیدا می کند، افزود: در حال تهیه نقشه های طرح هستیم که به محض اتمام آن عملیات اجرایی آغاز خواهد شد.
به گزارش ایرنا امروز همچنین نمازخانه و بوفه بیمارستان نرگس به مساحت 95 مترمربع با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال با حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به بهره برداری رسید.
7268/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.