به گزارش خبرنگار ایرنا ، سرهنگ همایون بخشی روز دوشنبه در دیدار اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان پلدختر اظهار داشت: فضای رقابتی اصحاب رسانه این شهرستان می تواند با تعامل دو سویه و دو جانبه با پلیس موجب بهبود و ارتقا امنیت اجتماعی می شود.
وی افزود: مردم ولی نعمت ما هستند که حق آنها انعکاس اخبار و واقعیت ها است و شفاف سازی و انعکاس درست اخبار و اطلاعات مردم را از مسایل اطراف خودآگاه می سازد.
فرمانده انتظامی پلدختر با بیان این که همه سربازان ولایت هستیم ،گفت: نیروی انتظامی وابسته به هیچ جریان ، جناح و حزب خاصی نیست و تنها در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و در جهت سلسله مراتب تدابیر فرماندهی کل قوا گام بر می دارد.
وی افزود: نیروی انتظامی با پیشگیری و مبارزه با انواع جرایم در زمینه ایجاد ارتقا امنیت ، و احساس آرامش مردم شهرستان تلاش می کند که یکی از راههای رسیدن به این اهداف انعکاس اخبار این نیرو است.
سرهنگ بخشی با بیان این که تعامل خبرنگاران با نیروی انتظامی ، نقش مهمی در تامین امنیت دارد خاطر نشان کرد: انعکاس اخبار و اطلاع رسانی و آگاه سازی همراه با شفاف سازی برای مردم به طور قطع در اذهان عمومی تاثیر گذار است و موجب احساس امنیت در آنها می شود.
وی بر تعامل و همفکری با اصحاب رسانه را یکی از اهداف نیروی انتظامی دانست و افزود: نیل به ایجاد امنیت پایدار و احساس امنیت در جامعه بستری امن و سالم را می طلبد و این امر در سایه تعامل با رسانه شتاب می گیرد .
سرهنگ بخشی از خبرنگاران شهرستان خواست در ایجاد امنیت ، آرامش و امید بخشیدن به جامعه گام بردارند و با تعامل با پلیس تهدیدها را به فرصت تبدیل کنند زیرا بدون همکاری آنها فعالیت های پلیس به نتیجه نمی رسد.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است.
7272/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.