به گزارش خبرنگار ایرنا شریف خسروی روز چهارشنبه در گردهمایی فعالان سیاسی اصلاح طلب شهرستان افزود: باید تلاش کنیم منافع عمومی و حقوق عامه مردم در اولویت منافع فردی قرار گیرد.
وی با بیان اینکه اصلاح طلبی یک فرآیند زمان بر است و توقع نداریم در کوتاه مدت تغییرات بنیادی ایجاد شود، اظهار داشت: افرادی که قبل از انتصاب بنده به شهرستان با توزیع شب نامه و برگزاری جلسات درصدد تخریب بودند، چارچوب فکری مشخصی نداشتند و چون منافع خود را در خطر می دیدند برای یک عکس جنجال تبلیغاتی کردند.
فرماندار سلسله با بیان اینکه اینگونه افراد را می توان اصلاح طلب معیشتی یا منفعت گرا نامید، عنوان کرد: اینگونه افراد خود را در خدمت جامعه قرار نمی دهند.
وی افزود: بنا داریم از افرادی که شایستگی و توانایی لازم را دارند برای رشد و توسعه شهرستان استفاده کنیم؛ در این زمینه اگر مدیری با ارشاد و مشورت اصلاح و تقویت شود از وجود او استفاده خواهیم کرد و اگر خلاف این امر باشد به طور قطع از ادامه کار او جلوگیری می کنیم.
وی گفت: بنده نماینده تمامی اقشار مردم هستم و تمام توان خود را برای استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود برای توسعه همه جانبه شهرستان به کار می گیرم.
خسروی تاکید کرد: از فعالان سیاسی شهرستان می خواهم با نقد منصفانه و رصد دائم مسائل شهرستان من را در ارائه خدمات مطلوب به مردم یاری دهند.
وی با بیان اینکه اجازه سوء استفاده به هیچکس را نخواهم داد، افزود: منافع شهرستان را با هیچ چیز معامله نخواهم کرد.
نماینده عالی دولت در شهرستان سلسله با بیان اینکه عده ای می گویند که بنده توسط نماینده مجلس به شهرستان سلسله آمده ام، خاطرنشان کرد: این امر چیزی جز توهین نیست و آن را دون شان خود می دانم.
وی افزود: در 2 هفته حضور خود در شهرستان تقریبا 60 درصد مدیران کل را برای استفاده حداکثری از ظرفیت ها به شهرستان دعوت کرده ام و این روند را به صورت جدی ادامه خواهم داد.
فرماندار سلسله تصریح کرد: فارغ از جریانات سیاسی باید به مردم خدمت کنیم و در این مسیر باید اولویت اساسی ما تامین منافع کشور باشد.
در ادامه این نشست ناصر ابراهیمی نماینده فعالان اصلاح طلب شهرستان سلسله نیز اظهار داشت: تنها با ایجاد همدلی و روحیه وحدت آفرین می توان در جهت رفع مسائل و مشکلات شهرستان به ویژه قشر جوان اقدام کرد.
وی افزود: امیدواریم دکتر خسروی به عنوان فرماندار با ایجاد روحیه مطالبه گری از مدیران شهرستان گام مهمی در رفع مشکلات شهرستان به ویژه اشتغال جوانان، رفع بیکاری و رشد و توسعه شهرستان بردارند.
7265/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.