شریف خسروی عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به واکنش های ایجاد شده در فضای مجازی در مورد حذف عکس رئیس جمهور از اتاق فرمانداری سلسله، اظهار داشت: معمولا در اتاق مدیران از عکس مسئولان ارشد نظام استفاده می شود نه از بنری که زیر آن تبلیغ یک شرکت خصوصی نوشته شده است.
وی با بیان اینکه اتاق فرماندار نباید محل تبلیغات شرکت های خصوصی باشد، افزود: گرچه اعتقاد ما بر این است که باید از این شرکت ها برای رشد و توسعه حمایت کرد اما معمولا استفاده از بنر در موقعیت ها و جلسات روزمره ای که برگزار می شود، کاربرد دارد و به لحاظ زیبایی شناختی نیز استفاده از بنر به جای تابلو کار خوبی نیست.
فرماندار سلسله با اشاره به جابجایی این بنر از اتاق فرماندار به اتاق انتظار گفت: تنها زمانی که عکس امام راحل، مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری با هم در یک قاب چاپ شده مربوط به دوره اصلاحات است و لذا چون عکس اینچنینی موجود نبود روابط عمومی فرمانداری عکس فعلی که امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری در کنار هم هستند را در اتاق نصب کرد.
خسروی با تاکید بر اینکه دولت تدبیر و امید بنای شکایت از کسی ندارد، تصریح کرد: این سر و صداها و واکنش های ایجاد شده در فضاهای مجازی از سوی اشخاصی صورت گرفت که قبلا به عنوان پیمانکار بخشداری کارهایی را برعهده گرفته بودند که صلاحیت انجام آن را نداشتند و اسناد آن هم موجود است.
وی با اشاره به قطع رانت این افراد، خاطرنشان کرد: به عنوان پاسداری و حفاظت از حقوق عمومی و بیت المال پاکسازی این افراد را که به نام دولت منافع مردم را زیر پا می گذاشتند شروع کردیم لذا این افراد به دنبال بهانه ای برای تلافی بودند.
خسروی با تاکید بر اینکه طیف های فکری خاص باید در چارچوب اصول فکری خود حرکت کنند، افزود: اصلاح طلب و اصولگرا بودن نباید منشا درآمدزایی باشد لذا باید دست رانت خورانی که خارج از این چارچوب حرکت می کنند و مصلحت و منفعت فردی را بر منافع عمومی ترجیح می دهند از دامن دولت کوتاه کنیم.
وی با تاکید بر لزوم حمایت از حقوق عمومی مردم اظهار داشت: این افراد فقط منتسب به یک جریان فکری هستند و هیچ چارچوب فکری خاصی ندارند لذا اگر ما رانت این افراد را قطع نمی کردیم اینگونه روی این مسئله مانور نمی دادند و چه بسا از این به بعد هم به تخریب هایی از این قبیل ادامه دهند.
بالاترین مقام اجرایی در شهرستان سلسله با اشاره به مشخص بودن مرز فعالیت هر دستگاه اجرایی و لزوم وحدت مسئولان، عنوان کرد: اجازه نخواهیم داد در شرایط فعلی حاکم بر کشور که نوعی هجمه بر علیه ارکان جمهوری اسلامی شکل گرفته عده ای رانت خوار بخواهند وحدت مردم و مسئولان را خدشه دار کنند.
وی با تاکید بر اینکه ضرورت کشور بر حفظ وحدت میان مردم و مسئولان است، تصریح کرد: در کشوری همچون فرانسه وقتی حزب مخالف دولت مستقر روی کار می آید آن هایی که مسئولیت دستشان نیست از دولت مستقر حمایت می کنند چرا که همه در برابر کشور و مردم مسئولیت دارند.
فرماندار سلسله افزود: اصل کار را در خدمت به مردم قرار داده ایم و برای روشن شدن افکار عمومی به عنوان یک وظیفه بر خود دانستیم که این شفافیت را برای مردم ایجاد کنیم چرا که از لوازم امانتداری ایجاد شفافیت است و تا زمانی که به عنوان خادم مردم در شهرستان سلسله مشغول خدمت باشم اجازه سوء استفاده از پست و موقعیت را به هیچکس نخواهم داد.
چندی پیش مطلبی با موضوع برداشتن عکس رئیس جمهوری از اتاق فرماندار سلسله که پیش از انتصاب وی در این اتاق نصب بود در فضای مجازی منتشر شد که واکنش هایی را به همراه داشت.
7265/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.