به گزارش ایرنا ، حسین بهاروند روز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت هفته عفاف وحجاب درنمازخانه دادگستری پلدختر اظهار داشت: حضرت زهرا مرضیه (س) الگوی بی نظیر و بی بدیل زنان عالم است که زنان مسلمان می توانند در تمام زمینه و حوزه ها روش زندگی این بانوی بزرگ اسلام را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.
وی افزود: متاسفانه دنیای غرب برای جایگاه و منزلت واقعی زن ارزشی قایل نیستند و از زنان به عنوان ابزاری برای به ابتذال کشاندن جوامع بشری استفاده می کنند بر خلاف این مکتب زنان در دین مقدس اسلام از جایگاه والایی برخوردار هستند.
دادستان پلدختر گفت: مقام و منزلت زنان در جوامع اسلامی به خوبی مشخص شده که در خانواده و جامعه مظهر پاکی هستند که می توانند با تربیت نسل ها به جای ابتذال جوامع را به سوی فلاح و رستگاری سوق دهند.
وی با بیان این که عفاف و حجاب امروز یکی از دغدغه های فرهنگی است افزود: امروز باید در حفظ عفاف و حجاب به عنوان یکی از پایگاه های اصلی فرهنگ ناب اسلامی در مقابل جنگ نرم و تهاجهم دشمن ایستادگی کنیم.
بهاروند خاطر نشان کرد : عفاف و حجاب مانند امور اقتصادی در حوزه فرهنگی یکی از مواردی است که دشمن برای سست کردن باورهای دینی آن را نشانه گرفته به همین علت باید در بین جوانان این ارزش و مبانی اصلی آن آموزش و ترویج داده شود.
7272/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.