به گزارش ایرنا، دکتر کوروش ساکی عصر روز سه شنبه در جریان افتتاح بیمارستان اعصاب و روان مهر خرم آباد اظهار داشت: با افتتاح این بیمارستان با ظرفیت 64 تخت ، جمعا تعداد تخت های بیمارستانی اعصاب و روان در استان به بیش از 100 تخت می رسد.
وی افزود: یک بیمارستان 46 تخت خوابی به این مجموع اضافه خواهد شد که با در نظر گرفتن یک بیمارستان 25 تخت خوابی دورود نیز که 2 سال قبل از طریق ویدئوکنفرانس افتتاح شد می توان گفت اکنون حدود 40 تا 50 تخت کمبود وجود دارد.
دکتر ساکی ادامه داد: با توجه به بیمارستان های در حال ساخت و بیمارستان آیت الله بروجردی که فردا افتتاح می شود حدود 23 تخت به این تعداد اضافه می شود و در مجموع لرستان در این زمینه به استاندارد تخت های اعصاب و روان در کشور می رسد که گام بسیار مهمی است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه بیمارستان اعصاب و روان خرم آباد تنها بیمارستان تخصصی اعصاب و روان لرستان است گفت: بعد از طرح سلامت آمار ها و مصادیق گویای این است که انقلاب بزرگی در عرصه سلامت در لرستان صورت گرفته است.
دکتر ساکی گفت: در سال 92 به ازای هر یکهزار نفر هشت تخت در استان داشتیم اما با مجموعه اقدامات صورت گرفته و اجرای طرح تحول سلامت طی چهار سال گذشته میزان تخت های بیمارستانی به متوسط کشوری رسیده است.
1920/7274/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.