به گزارش ایرنا دکتر کوروش ساکی روز چهارشنبه درحاشیه آیین افتتاح بیمارستان آیت الله بروجردی در فرمانداری ویژه شهرستان اظهارداشت: شهرستان بروجرد ویژگی خاص دارد براین اساس باید توجه ویژه به آن داشته باشیم.
وی افزود: ایجاد دانشکده پرستاری از اقدامات خوبی بوده که در بروجرد انجام شده و باید تلاش کنیم ساختمان مخصوص برای آن احداث و دانشگاه مستقل آن نیز راه اندازی شود.
رئیس دانشگاه لرستان بیان کرد: بیمارستان ایت الله بروجردی در 32 هزار متر مربع زمین در پنج طبقه شامل بخش های مختلف پزشکی است که با افتتاح و بهره برداری ازآن گام بزرگی درخدمات بهداشتی و درمانی برداشته می شود.
ساکی اضافه کرد: بیمارستان ها ومراکز درمانی قدیمی بروجرد نیز تجهیز و نوسازی می شوند.
بیمارستان230تختخوابی آیت الله بروجردی یکی از مراکز درمانی پیشرفته کشوراست که دارای چهار بخش تخصصی داخلی، جراحی، زنان و زایمان و کودکان بوده و شامل 6 اتاق عمل مجهز، 20 تخت اورژانس، 11 تخت دیالیز و بخش تصویربرداری رادیولوژی و سونوگرافی می باشد.
شهرستان بروجرد با بیش از350 هزار تن جمعیت دارای سه بیمارستان دولتی و2 بیمارستان خصوصی است.
به گزارش ایرنا سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان وعلوم پزشکی درسفر 2 روزه به لرستان طرح های مختلفی اعم از بیمارستان اعصاب روان خرم آباد، مرکز پرتو درمانی باران و چند طرح درسایر شهرستان های استان را افتتاح و کلنگ زنی کرد.
7190/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.