به گزارش ایرنا سید حسن قاضی زاده هاشمی روز چهارشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی بیمارستان فوق تخصصی 250 تختخوابی گهر دورود افزود: با توجه به تحریم هایی که در حال وقوع است حتما شرایط مشکل تر می شود و توقعات هم باید متناسب با شرایط جدید باشد.
وی اضافه کرد: باید تعارف را کنار بگذاریم، واقع بین باشیم و بدانیم شرایط سخت است و اگر تدبیر نکنیم زحمت و سختی ها بیشتر می شوند.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درخصوص استخدام نیروی انسانی در این وزارتخانه گفت: استخدام نیروی انسانی توسط معاونان رئیس جمهوری انجام می شود اما حاضریم برای امسال به هر تعداد که مجوز بدهند برای دورود به صورت جداگانه تامین اعتبار کنیم.
وی درخصوص معوقات پرسنل مراکز درمانی گفت: بیمه ها بدهی قابل توجهی به شرکت های دارویی و تجهیزاتی دارند و این باعث شده که پرداخت ها عقب تر باشد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: این وضعیت قابل قبول نیست و امیدواریم بیمه ها به تعهدات خود عمل کنند.
وی در خصوص بیمارستان فوق تخصصی 250 تختخوابی گهر دورود گفت: تعداد تخت های بیمارستانی شهرستان دورود نسبت به متوسط کشوری کمتر است لذا نماینده این شهرستان برای افزایش این تخت ها تلاش زیادی کرد و در واقع اگر پیگیری های جدی ایشان نبود، کار احداث این بیمارستان آغاز نمی شد.
وی اظهار داشت: با بهره برداری از این بیمارستان، شهرستان دورود به استانداردهای کشوری در این حوزه می رسد.
قاضی زاده هاشمی با انتقاد از محل تعیین شده برای احداث بیمارستان گفت: این مکان بیشتر برای احداث هتل مناسب است زیرا جمعیت شهرستان دورود به 200 هزار نفر رسیده و باید زمین مناسب تری برای احداث بیمارستان انتخاب شود.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز سه شنبه سفر 2 روزه خود به استان لرستان را برای بهره برداری از چند طرح بهداشتی درمانی آغاز کرد.
3022/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.