به گزارش ایرنا، حمید رشیدی شامگاه یکشنبه در نشست با اصحاب رسانه در محل مدرسه پارس اندیش افزود: تا پایان تیرماه جاری تغییراتی در سیستم مدیریتی استان خواهیم داشت.
وی اظهار داشت: عسل و روغن حیوانی در تثبیت مدیران لرستان بسیار موثر است چراکه این افراد از نگهبانان در وزارتخانه ها تا رده بالا، عسل پیشکش می کنند.
رشیدی افزود: برخی مدیران در استان به صورت شبکه ای و ضربدری با یکدیگر کار می کنند که علاوه بر حمایت از طرف مقابل، استخدام های بده بستانی در دستگاه های خود دارند.

** استاندار لرستان همانند روحانی مظلوم است
مشاور استاندار لرستان ادامه داد: استاندار لرستان همانند دکتر روحانی مظلوم است و همانطور که بسیاری از وزرا به رییس جمهوری تحمیل شدند برخی مدیران استان نیز به خادمی تحمیل شده اند.
وی استاندار لرستان را فردی اخلاق مدار و پاک دست خواند و افزود: دکتر خادمی اعتقاد دارد در جابجایی مدیران باید فرد جدید ویژگی های بسیار مناسب و توانمندی های بسیاری نسبت به مدیران قبلی داشته باشد و این جابجایی تبدیل به احسن شود.
وی تصریح کرد: افرادی هستند که درخصوص نگهداری مدیرانی که اعتقادی به دولت ندارند، اعمال فشار می کنند.
رشیدی بیا نکرد: نمایندگان، دستگاه های نظارتی، لابی گری و خود وزارتخانه ها در انتصاب مدیران دخیل هستند و تنها استاندار در این زمینه تعیین کننده نیست بنابراین دکتر خادمی در این راستا به حمایت افکار عمومی نیاز دارد.

** مدیرانی که دل در گرو جای دیگری دارند، جابجا شوند
مشاور استاندار لرستان گفت: تخریب زحمت کشان دولت آغاز شده و تمام ترکش ها به سمت ارکان اصلی دولت از جمله دکتر نوبخت و واعظی است.
رشیدی برخی اتفاقات حوزه اقتصادی را ساخته مخالفان به منظور زمین گیر کردن دولت دانست وافزود: حزب اعتدال و توسعه حمایت از دولت در سطح کلان و استان را وظیفه خود می داند اما انتظار دارد مدیرانی که دل در گرو جای دیگری دارند جابجا شوند.
وی مشکل نخست لرستان را بیکاری دانست و اظهار داشت: برای رفع مشکل استان باید اقدامات جزیره ای را کنار گذاشت که بسیاری از مدیران این اعتقاد را ندارند.
وی با تاکید بر نظارت دقیق نسبت به هزینه های استان و مشکلات بودجه ای گفت: زمینه رشد و توسعه استان را سیاسیون، مدیران و رسانه ها باید فراهم کنند.

** خروجی 20 هزار میلیارد ریال تفاهم نامه در لرستان چه شد؟
دبیر حزب اعتدال و توعه لرستان اضافه کرد: آمار غلطی در خصوص اشتغالزایی در استان به وجود آوردند اما باید امروز پاسخ بدهند خروجی 20 هزار میلیارد ریال تفاهم نامه در استان و تکلیف ایجاد 25 هزار شغل چه شد؟
رشیدی گفت: پیش از انتصاب استاندار فعلی هزینه های پذیرایی از سفرای کشورهای مختلف چگونه تامین شده است؟
وی با بیان اینکه بسیاری از مسیرهای کارگروه اشتغال فسادزا است، تصریح کرد: به نظر می رسد در شورای برنامه ریزی نیز برای مدیران انشا می خوانند و قوانین بودجه ای باید توسط رییس سازمان برنامه ریزی و بودجه استان و برخی هزینه های صورت گرفته باید شفاف سازی شود.
وی با بیان اینکه برخی افراد که اعتقادی به دولت ندارند در دانشگاه لرستان فعالیت می کنند، ادامه داد: در حال حاضر 2 فرزند بیکار دارم که هرگز آنان را در دستگاه دولتی استخدام نمی کنم.

** مجاهدین شنبه 96 جای بچه های 92 را تنگ کرده اند
دبیر حزب اعتدال و توسعه لرستان تصریح کرد: باید اصلاح طلبان توانمند روی کار بیایند در غیر اینصورت جریان اصلاح طلبی صدمه خواهد شد.
رشیدی با انتقاد از ایجاد دسته های مختلف توسط اصلاح طلبان افزود: مجاهدین شنبه سال 96، صاحبان قدرت شده اند و جای بچه های سال 92 را تنگ کرده اند.
وی اضافه کرد: در شرایط فعلی باید با درک درست از وضعیت کشور به حمایت دوباره دکتر روحانی بپردازیم چراکه برنامه ریزی مخالفان دولت در حوزه بازار و ارز آغاز شده است.

** مطالب دروغ روزنامه کیهان از مراجع قضایی پیگیری می شود
رشیدی همچنین درخصوص مطالب منتشر شده در روزنامه کیهان نسبت به دریافت تسهیلات میلیاردی ارزان قیمت و زمین خواری گفت: این روزنامه ادعا کرده 20 میلیارد ریال تسهیلات 6 درصد گرفته ام که کاملا دروغ است و ان را از طریق مراجع قضایی پیگیری می کنم.
وی افزود: زمین 2 واحد آموزشی نیز سند داشته و مراحل واگذاری وساخت آن از طریق مجاری قانونی بوده که مستندات آن موجود است.
دبیر حزب اعتدال و توسعه لرستان با بیان اینکه یکی از دستگاههای اداری استان در پشت پرده مطالب روزناکه کیهان دخالت دارد، بیان کرد: مدیری که حاضر است برای نگه داشتن پست خود آدم بکشد به راحتی می تواند با هزینه اندک و پول دادن برای چند صفحه روزنامه اینکار را انجام دهد.
7269/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.