به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه های نماز سیاسی عبادی جمعه در مصلی الغدیر خرم آباد اظهار داشت: رئیس جمهور تازه کار آمریکا هنوز با مردم و سیاست های جمهوری اسلامی ایران آشنا نشده اما او باید بداند که پاسخ ما به این زورگویی ها هوشمندانه، قدرتمندانه و متناسب خواهد بود.
وی افزود: آمریکا ظاهرا قایق های تندروی ما را به یاد نمی آورد و فراموش کرده که فرزندان دریادل این سرزمین چندی پیش با این قایق ها فرصت هیچ مجالی به آنها ندادند.
وی اضافه کرد: اگر نفت ایران از تنگه هرمز صادر نشود هیچ کشوری نیز قادر نخواهد بود نفت خود را از طریق تنگه هرمز صادر کند.
آیت الله میرعمادی به موضع گیری صریح و قاطع رئیس جمهور در برابر آمریکا و رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور با این سخنان نشان داد که ملت ایران با تبعیت از رهبری در مقابل زورگویی ها خواهند ایستاد و در این راه از هیچگونه ایثار و فداکاری دریغ نخواهند کرد.
وی در ادامه سخنان خود ضمن یادآوری حوادث 18 تیر گفت: آشوب ها تمام نشده و یکی از برنامه های اصلی دشمن ایجاد شورش و اعتصاب در کشور است تا در جامعه شکاف ایجاد کند در واقع سیاست امروز دشمن فشار از بیرون و اعتراض از درون است تا به هدف شوم خود برسد.
وی ادامه داد: تا حرکتی شروع می شود برخی ها بدنبال کشته سازی های دورغین، مظلوم نمایی و بزرگ نمایی مشکلات می روند لذا چاره آن حضور آگاهانه در صحنه است و از این جهت خدا را شاکریم که ملت ایران ملتی همیشه بیدار است.
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد 17 تیر سالروز پیمان سعد آباد بین ایران ترکیه افغانستان و عراق را یادآور شد و گفت: این پیمان در راستای تامین منافع انگلیس بود ظاهری زیبا داشت اما نتیجه آن از دست رفتن بخشی از خاک ایران بود.
وی خاطرنشان کرد: یادآوری این پیمانها برای عبرت گرفتن است آنچنانکه در جنگ تحمیلی مردم ایران 8 سال ایستادگی کردند و نگذاشتند یک وجب از خاک وطن به دشمن واگذار شود.
آیت الله میرعمادی 21 تیر سالروز حادثه مسجد گوهر شاد و روز حجاب و عفاف را از مناسبت های مهم سال دانست و اظهار داشت: دشمن برای پیاده کردن اهداف شوم خود همواره به دنبال بدحجابی و بی حجابی است که در این مورد هوشیاری مردم ما بسیار مهم و تعیین کننده است.
7264/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.