محمد طاهر متش پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا اظهار داشت: فیدر معمولان یکی از پروژه های بزرگ و آرزوی دیرینه شرکت توزیع برق پلدختر بود که این امر با توجه و مساعدت مدیر عامل توزیع برق استان با هزینه 15 میلیارد ریال محقق شد.
وی افزود: همچنین شرکت توزیع برق پلدختر برای احداث شبکه برق روستای بن لار و نصب ترانس جهت رفع ضعف ولتاژ در این روستا مبلغ 700میلیون ریال هزینه کرده است.
مدیر شرکت توزیع برق پلدختر گفت: برای احداث شبکه فشار متوسط و نصب ترانس 100 کیلو ولت آمپر در روستای سرنجه زیودار بخش معمولان با هدف رفع ضعف ولتاژ مبلغ 700 میلیون ریال هزینه شد.
متش پور خاطرنشان کرد: با حمایت و مساعدت مدیر عامل برق استان و پیگیری نماینده مردم در مجلس و فرماندار پلدختر جرثقیل فرسوده و از کار افتاده این شرکت از رده خارج و یک دستگاه جرثقیل صفر کیلومتر به مبلغ هفت میلیارد ریال در اختیار شرکت توزیع برق پلدختر قرار گرفت.
وی افزود: هشت روستای شهرستان پلدختر اخیرا برق دار شده و به موازات آن در این حوزه تعمیرات و کارهای روزمره به نسبت سال های گذشته بیشتر انجام شده است
به گفته وی با توجه به این که شهرستان پلدختر از لحاظ مصرف برق نسبت به سایر شهرستان های استان وضعیت ویژه ای دارد و در ردیف شهرستان های گرمسیری همجوار مانند استان خوزستان است در این راستا مدیر عامل برق استان به تازگی 10 ترانس به این شهرستان اختصاص داده است.
متش پور خاطرنشان کرد: مقرر شد به زودی در داخل شهر ، روستاهای جلوگیر و پاعلم واقع در جنوب شهرستان اقدام به نصب ترانس شود.
مدیر شرکت توزیع برق پلدختر گفت: در صورت مصوب شدن این امر چهارماه از سال هزینه های برق مصرفی در این شهرستان به صورتی که ماه های تیر و مرداد درجه 2 و خردادو شهریور درجه سه با تعرفه برق گرمسیری محاسبه و کاهش پیدا می کند.
وی با بیان این که شهرستان پلدختر کمترین خاموشی را نسبت به سایر شهرستان های استان داشته است افزود: با توجه به بالا بودن مصرف برق در کل کشور خاموشی ها تنها مربوط به شهرستان پلدختر نیست.
متش پور از مردم خواست از آنجا که افزایش یک درجه دمای هوا با مصرف 500 تا 700 مگاوات برق برابری می کند جلوگیری از مصرف بی رویه برق را جدی بگیرند و در مصرف آن صرفه جویی کنند.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است .
7272/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.