به گزارش خبرنگار ایرنا وحید امیری روز سه شنبه در آئین تجلیل از فوتبالیست های لرستانی در سالن جهاد کشاورزی بیان کرد: پرسپولیس تیم بزرگی است و آرزوی هر بازیکنی بازی در این تیم است.
وی افزود: پوشیدن پیراهن 2 تیم بزرگ استقلال و پیروزی موفقیت بزرگی برای هر فوتبالیست ایرانی است.
امیری ادامه داد: هر زمانی پیراهن تیم پرسپولیس را پوشیده ام برای تک تک هواداران این تیم تلاش کرده ام و پوشیدن این پیراهن را یک افتخار بزرگ می دانم.
وی اظهار داشت: بهترین دوران فوتبالی برای من 2 سال حضور در تیم پرسپولیس بوده است و از این به بعد نیز امیدوارم هر اتفاقی رقم خورد مورد استقبال مردم باشد.
وی با اشاره به بازی ایران و مراکش اظهار داشت: بازی با مراکش برای تیم ایران سخت تر بود چرا که نخستی بازی تیم ملی ایران بود و کسب نتیجه این بازی بسیار با اهمیت بود.
امیری به نقش تاثیرگذار دروازه بان تیم ملی اشاره کرد و گفت: علیرضا بیرانوند بیش از دیگران تلاش کرد و خوشحالی ملت ایران به دلیل گرفتن پنالتی از رونالدو بسیار زیاد است.
وی افزود: گرفتن این پنالتی خستگی را از تیم ملی ایران بیرون برد و تیم پرتغال را تحت فشار قرار داد.
وی اظهار داشت: علیرضا بیرانوند پرچم ایران را بالا برده است و از تیم های بزرگی در ایتالیا، انگلیس و اسپانیا پیشنهاد دارد.
فتبالیست تیم پرسپولیس ادامه داد: در تیم ملی فوتبال ایران هدف نهایی در راستای سربلندی و افتخار کشور بود.
امیری گفت: تیم های اروپایی بازی با ایران را زنگ تفریح می دانستند اما تلاش تیم ملی ایران همه را غافلگیر کرد.
وی به توانمندی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اشاره کرد و گفت: کی روش علاوه بر اینکه مربی بزرگی است یک روانشناس توانمند است و هر کس را که به زمین می فرستاد با تمام قوا برای موفقیت تیم تلاش می کرد.
7274/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.