فرمانده انتظامی استان لرستان با بیان اینکه۸۶۲ طرح امنیت اخلاقی در لرستان اجرا شد، گفت: اولویت فرماندهی انتظامی لرستان در ارتقا فرهنگ عفاف و حجاب با رویکرد تقویت امنیت اخلاقی است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از لرستان، محمدمهدیان‌نسب در جلسه مدیران و دستگاه‌های اجرایی و رابطین عفاف و حجاب استان که در بیت امام‌جمعه خرم‌آباد برگزار شد با اشاره به اولویت فرماندهی انتظامی استان لرستان در ارتقا فرهنگ عفاف و حجاب با رویکرد تقویت امنیت اخلاقی اظهار داشت: یکی از سازمان‌های مسئول ارتقای فرهنگی عفاف و حجاب نیروی انتظامی است که در قانون عفاف و حجاب 23 وظیفه برای این سازمان مشخص‌شده است.

وی با بیان اینکه استان لرستان استانی ولایت‌مدار است که حجاب و عفاف در آن پایه‌های محکمی دارد، افزود: در استان لرستان به لحاظ گردشگری بودن استان باید مراقبت‌های فرهنگی و انتظامی در حوزه عفاف و حجاب بیشتر باشد.

فرمانده انتظامی لرستان عنوان کرد: نیروی انتظامی در راستای عفاف و حجاب 20 تخته بنر در سطح استان نصب و 100هزار بروشور در این رابطه تهیه‌شده است و همچنین 25 مرکز مشاوره و مددکاری فرمانده انتظامی استان در حوزه افرادی که رعایت حجاب نمی‌کنند مشاوره داده و تعهد حضوری و اخلاقی گرفته می‌شود.

وی بیان کرد: مهم‌ترین محور دستور کار فرمانده انتظامی استان امربه‌معروف و نهی از منکراست که در همین راستا با استفاده از خواهران پلیس افتخاری تذکر لسانی به دختران بدحجاب داده شود.

مهدیان نسب به اجرای 862طرح امنیت اخلاقی در استان اشاره و تصریح کرد: در این راستا 53 دستگاه خودرو و همچنین 399دستگاه موتورسیکلت با هماهنگی دادستان توقیف‌شده است.

فرمانده انتظامی لرستان به بحث آموزش همگانی اشاره و خاطرنشان کرد: در این راستا در 30 مرکز محافل، مدارس و دانشگاه‌ها در حوزه‌های آسیب‌های اجتماعی و عفت زدایی که مدنظر دشمنان است سال گذشته حدود 400هزار نفر توسط 60 افسر مجرب در حوزه امر به‌ معروف و نهی از منکر از آموزش چهره به چهره بهره‌مند و 36 کارگاه جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و کمک به بنیان خانواده تشکیل‌شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.