استاندار لرستان گفت: مسابقات ورزشی زمینه مناسبی برای چگونگی استفاده کردن از پیروزی‌ها و شکست‌ها در زندگی افراد است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، سیدموسی خادمی در مراسم افتتاحیه سی‌و‌پنجمین دوره از مسابقات کشتی دانش‌آموزی نونهالان کشور با بیان اینکه سرنوشت‌کشور در آینده به دست نوجوانان و نونهالان رقم خواهد خورد، اظهار کرد: این قشر از جامعه به هر روش و اندازه‌ای که آموزش می‌بینند به همان نسبت ایران توانمند و توسعه‌یافته خواهد شد.

وی در ادامه با تشویق و ترغیب دانش‌آموزان به ورزش افزود: از شما دانش‌آموزانی که علاوه بر بحث دانش‌آموختن به کار ورزش نیز پرداخته‌اید، باید تقدیر کرد.

استاندار لرستان با بیان اینکه نونهال، دانش‌آموز و ورزشکار سه ویژگی شرکت‌کنندگان این مسابقات است، گفت: این رقابت‌ها فرصت مغتنمی است که می‌توان اخلاق، قهرمانی، روش‌های قهرمان‌شدن و پهلوانی را آموخت.

وی ادامه داد: مسابقات ورزشی زمینه مناسبی برای چگونگی استفاده کردن از پیروزی‌ها و شکست‌ها در زندگی افراد است.

خادمی دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات کشتی را شایسته قهرمانی دانست و خاطر نشان کرد: شما انسان‌های برگزیده و قهرمان استان خود هستید که شایستگی و استعداد لازم را برای تبدیل شدن به قهرمان ملی را دارید.

استاندار لرستان با تشکر از تمامی دستگاه‌های اجرایی استان به ویژه آموزش‌و‌پرورش استان که در برگزاری این مسابقات همکاری کرده‌اند، گفت: امیدوارم همه ورزشکاران خاطره خوبی از این مسابقات داشته باشید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.