به گزارش ایرنا علیرضا بیرانوند روز جمعه در آیین استقبال مردمی از فوتبالیست های لرستانی در باغ گلستان خرم آباد افزود: پنج سال با پرسپولیس قرارداد دارم و به مسئولان باشگاه گفته ام هرجور صلاح می دانید اما اگر من بمانم وحید هم می ماند.
وی 2 بار قهرمانی با پرسپولیس را مایه افتخار خود دانست و اظهار داشت: اگر قرار شد همچنان در آسیا بمانم به طور قطع پرسپولیس را تنها نمی گذارم.
دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران درخصوص گرفتن پنالتی رونالدو گفت: می دانستم این اتفاق یکی از شانس های زندگی من است لذا تمرکز کردم، چشمانم را بستم و به سمت نقطه ای که فکر می کردم رونالدو شوت می زند، پریدم.
وی با اشاره به استقبال پرشور مردم لرستان از او و وحید امیری بیان کرد: افتخار می کنم فرزند لرستان هستم؛ امروز روز به یاد ماندنی برای من بود که هیچ وقت آن را فراموش نمی کنم.
بیرانوند گفت: موفقیت هایی که من و امیری در تیم ملی کسب کردیم قطعا به خاطر دعای خیر خانواده، همشهریان و سایر مردم ورزش دوست ایران بود.
دروازه بان تیم ملی ایران با اشاره به تلاش خستگی ناپذیر امیری دیگر بازیکن لرستانی تیم ملی ایران افزود: فکر می کنم جواب تمام سختی های خود را گرفته ایم.
وی از مسئولان لرستان خواست به ورزش استان توجه کنند چراکه به طور قطع علیرضا بیرانوندهای زیادی هستند که دوست دارند دیده شوند.
به گزارش ایرنا بیرانوند و امیری 2 فوتبالیست لرستانی تیم ملی امروز از فرودگاه تا باغ گلستان خرم آباد مورد استقبال مردم این شهرستان قرار گرفتند.
تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 روسیه با پیروزی مقابل مغرب، مساوی مقابل پرتقال و شکست مقابل اسپانیا با چهار امتیاز در گروه خود سوم شد و از دور مسابقات حذف شد.
7274/7264/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.