اسد عبداللهی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پیمانکار این طرح قرارگاه خاتم الانبیا (ص) و کارفرمای آن شهرداری خرم آباد است که این طرح تاکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی با بیان اینکه اجرای این طرح هزینه های اجتماعی بسیاری برای پیمانکار داشته و معارضان محلی موجب کندی روند طرح شده بودند، اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرداری توان پرداخت تعهدات خود را نداشته بیش از 20 میلیارد ریال از اعتبارات تملک سرمایه ای استان به پیمانکار پرداخت شد.
فرماندار خرم آباد تاکید کرد: شهرداری به عنوان کارفرما مکلف است تمام تعهدات خود را اجرا کند اما در حال حاضر برای تسریع و بهره برداری طرح، این میزان به قرارگاه پرداخت شده است.
عبداللهی همچنین انتقال خطوط فاضلاب، گاز و آب را از دیگر مشکلات طرح بهارستان دانست و گفت: این مسایل نیز حل شده و طرح در مراحل پایانی است.
وی ادامه داد: تقاطع غیرهم سطح میدان بهارستان خرم آباد به طول یکهزار و 400 متر، عرض محور 80 متر و عرض زیرگذر 30 متر با 2 دوربرگردان در نظر گرفته شده است.
وی گفت: برآورد اعتبار اولیه برای اجرای این طرح 700 میلیارد ریال بوده که با توجه به مدت زمان اجرای آن، این میزان افزایش یافته است.
به گزارش ایرنا طرح زیرگذر بهارستان با یکهزارو 240میلیارد ریال اعتبار در سال 93 کلنگ زنی شد و می بایستی در 24ماه به بهره برداری می رسید.
7269/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.