محمد جواد محمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: شانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) با محوریت های موضوعی قدمگاه عشق(هجرت امام رضا(ع) از مدینه تا خراسان) و سبک زندگی امام رضا (ع) ، اخلاق و آداب، زهد و عبادت، راَفت و مهربانی، طب الرضا(ع) و با حضور شرکت کنندگان عضو مراکز فرهنگی هنری ثابت، کتابخانه های سیار و پستی کانون برگزار می شود.
وی اضافه کرد: بیش از 247 عضو، مربی و شرکت کننده آزاد در شانزدهمین جشنواره شرکت کرده اند.
وی بیان کرد: با برنامه ریزی های کانون لرستان، آثار چشمگیری به دبیرخانه این جشنواره رسید که نسبت به سنوات گذشته از سطح کمی وکیفی مطلوبی برخوردار می باشند.
محمدی افزود:: شرکت کنندگان در رشته های پژوهش اعضا، کتابسازی، کاردستی، تمبرپستی وکارت پستال سازی، نامه ای به امام، خاطرات زیارت، سرود و پویانمایی به رقابت پرداختند.
محمدی تصریح کرد: در پایان مهلت ارسال آثار بیش از 105 اثر هنری، 80 اثر در بخش ادبی، 45 اثر فرهنگی و 9 اثر پژوهشی به دبیرخانه رسید که پس از داوری در هربخش و هرگروه سنی 8 اثر انتخاب شدند.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان به استقبال خوب اعضای مرکز فراگیر خرم آباد در جشنواره رضوی اشاره کرد و گفت:2 عضو روشندل و ناشنوا دربخش کتابسازی و کاردستی آثار زیبایی را به صورت مشترک آماده کرده اند که مورد توجه هیات داوران قرار گرفت.
7274/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.