به گزارش ایرنا، کوروش ساکی روز دوشنبه در دیدار از خانه مطبوعات استان افزود: پارسال یک میلیون و 850 هزار نفر مراجعه به درمانگاههای استان ثبت شده است.
وی اظهار داشت: با توجه به این حجم مراجعه و اعمال جراحی، بروز دهها مورد نارضایتی و شکایت از سیستم بهداشت و درمان امری طبیعی است.
ساکی افزود: مجموعه علوم پزشکی لرستان از انتقادهای منصفانه استقبال می کند و به مطبوعات و رسانه ها به عنوان پل ارتباطی با مردم اعتقاد دارد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، اطلاع رسانی را بازوی تکاملی مدیران دانست و گفت: نسبت به رفتار و برخورد برخی از کارکنان سیستم درمانی استان گلایه مند هستم چرا که برخورد آنها تمام مجموعه را زیر سوال برده است.
ساکی وجود مشکلاتی مانند کمبود نیرو و دریافت نکردن کارانه را از عوامل کاهش انگیزه و خستگی نیروهای بهداشت و درمان برشمرد و اظهار داشت: مشکل اصلی آموزش نیروی انسانی است که چگونه با بیماران و همراه آنان رفتار کنند.
وی با اشاره به کمبود 20 هزار پرستار در استان های کشور از جمله لرستان تصریح کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی مجوز بکارگیری این تعداد را صادر نمی کند و قشر پرستار به دلیل کشیک های طولانی، خستگی مفرط و کمبود خواب، در مواردی دچار پرخاشگری می شوند.
ساکی در خصوص تامین برخی تجهیزات برای خانه مطبوعات و پیگیری برای ارائه خدمات دندان پزشکی مناسب و با کیفیت به خبرنگاران قول مساعد داد.
120 نفر عضو خانه مطبوعات لرستان هستند.
7269/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.