به گزارش ایرنا، حبیب الله خجسته پور روز یکشنبه در آئین معارفه مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان که در محل دانشگاه علامه طباطبایی خرم آباد برگزار شد افزود: فضای مجازی با راحتی در دسترسی به حجم وسیعی از اطلاعات در هر بخش که عمق زیادی ندارد سطح اندکی از علم و دانش در اختیار خواننده قرار می دهد.
وی گفت: آنچه که به معنای واقعی علم و دانش را ارتقا می دهد ورق زدن کتاب است و آنچه که در نتیجه کتاب و کتابخوانی حاصل می شود اندیشه ای عمقی است.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت: در موضوع کتاب و کتابخوانی باید ظرفیت بزرگ کودکان و نوجوانان مورد توجه قرار گیرد و در همین راستا در کتابخانه ها باید قسمت ویژه ای برای کودکان در نظر گرفته شود.
وی اظهار داشت: کتاب مهمترین عنصر فرهنگی است که در انتقال عناصر فرهنگی از نسلی به نسلی دیگر مهمترین کارایی را دارد.
خجسته پور گفت: با توجه به تعداد و وسعت کتابخانه ها، نیروهای توانمند کتابداران و اعضای کتابخانه ها و کتابخوان ها می توان یک جریان سازی کتابخوانی راه اندازی کرد و فضای گفت و گو و تعامل بین کتابخوان ها را فراهم کرد.
وی با اشاره به انتخاب فرشته طهماسبی بعنوان مدیرکل جدید کتابخانه های عمومی لرستان گفت: انتخاب یک بانو در پست مدیریتی در راستای بهره گیری از ظرفیت بانوان بعنوان نیمی از جامعه در مدیریت ها است.
1920/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.