به گزارش خبرنگار ایرنا مرضیه قنبریان روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این مدت از 184 فرآورده تولیدی استان نمونه برداری و 159 مورد نیز بازرسی از تجهیزات شهربازی و زمین های بازی در استان انجام گرفت.
وی اظهار داشت: علاوه بر نظارت بر اجرای استانداردهای اجباری در مراکز تولیدی، در راستای کنترل اقلام توزیع شده در سطح عرضه و سالم سازی بازار مصرف، از ابتدای سال جاری یکهزار و 291 مورد بازرسی از مراکز عرضه سطح استان توسط کارشناسان اداره کل انجام شد.
بر اساس قانون، کارشناسان استاندارد مجاز هستند به محل های تولید، بسته بندی، تمرکز، عرضه و فروش کالاها و یا خدمات مشمول استاندارهای اجباری وارد شده و به بازرسی و نمونه برداری بپردازند.
مدیرکل استاندارد لرستان همچنین بیان کرد: در سه ماه نخست سال جاری مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی استان، 1332 نفر ساعت آموزش دیدند.
قنبریان گفت: در این مدت 292 نفر ساعت آموزش برای کارکنان اداره کل، 32 نفر ساعت آموزش برای کارشناسان استاندارد و 1820 نفر ساعت آموزش برای دانشجویان، شرکت های بازرسی و آزمایشگاه های همکار برگزار شده است.
دوره عدم قطعیت،کنترل میانی تجهیزات آزمایشگاهی، بتن آماده و سنگدانه مورد مصرف در بتن، آشنایی با ضوابط انتخاب واحدهای نمونه/مدیران کنترل کیفیت، آشنایی با سامانه نظارت بر اجرای استاندارد و اطمینان از کیفیت نتایج آزمون از عناوین دوره های آموزشی برگزار شده در سه ماه نخست سال 97 است.
7274/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.