حجت‌الاسلام علی ارکبان روزیکشنبه درگفت وگو با خبرنگارایرنا افزود: این طرح به منظور بهره‌برداری از ظرفیت‌ها و امکانات بقاع امامزاده‌ها و تقویت بنیه‌های دینی و معنوی جوانان و نوجوانان دراین شهرستان اجرا می شود.
وی اظهارداشت: این طرح در 2 سطح شکوفه‌ها و بزرگسالان در رشته‌های مختلف قرآن، روخوانی و روانخوانی، زندگی به سبک اسلامی، احکام، آموزشی، مشاوره و فعالیت‌های ورزشی برگزارخواهد شد.
رئیس اداره اوقاف و امورخیریه بروجرد بیان کرد: هدف از اجرای این طرح غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در10 امامزاده وبقاع متبرکه شهرستان است.
حجت الاسلام ارکبان اضافه کرد: این طرح با حضور روحانیون اعزامی از سازمان اوقاف، مربیان دوره تربیت قرآنی و فارغ التحصیلان دانشگاه علوم قرآنی اجرا می شود.
وی ادامه داد: شهرستان بروجرد دارای پتانسیل های بالایی است که می توان با ارائه برنامه های مختلف فرهنگی در راستای مبارزه با تهاجم فرهنگی گام برداشت.
شهرستان بروجرد با بیش از 350 هزارتن جمعیت و یک هزار و 606 کیلومترمربع مساحت درمنطقه کوهستانی زاگرس واقع شده و از شمال به شهرستان های ملایر و نهاوند دراستان همدان، از شرق به شهرستان شازند دراستان مرکزی، از جنوب به شهرستان دورود و خرم آباد و از غرب به سلسله و دلفان هم مرز است.
همچنین این شهرستان دارای حدود 52 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی است.
6052/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.