سرهنگ صفر عبدالوند روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی، ماموران انتظامی شهرستان پلدختر با تشدید کنترل خودروهای عبوری 2 خودروی حامل کالای قاچاق را شناسایی کردند.
وی اظهار داشت: ماموران انتظامی پاسگاه پل تنگ میانکوه شرقی و معمولان پس از هماهنگی با مقام قضایی این خودروها شامل یک دستگاه وانت مزدا و یک دستگاه کامیونت ایسوزو را در محورهای ارتباطی شهرستان توقیف کردند.
فرمانده انتظامی پلدختر افزود: پس از بازرسی خودروهای توقیفی محموله های قاچاق بدون مجوز گمرکی شامل پنج دستگاه لباسشویی، 14 دستگاه کولر، 56 هزار و 960 قطعه آچار و پیچ گوشتی، 61 هزار و 300 قطعه انواع ابزارآلات ساختمانی و یکهزار و 440 قطعه لوازم آرایشی و بهداشتی کشف و ضبط شد.
وی ارزش ریالی کالاهای کشف شده را برابر نظر کارشناسان چهار میلیارد و 750 هزار ریال عنوان کرد و افزود: در این رابطه سه نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.
سرهنگ عبدالوند گفت: فرماندهی انتظامی پلدختر در راستای تحقق فرمایشات فرماندهی کل قوا تمام توان و تلاش خود را در اجرای طرح‌ های مبارزه با ورود کالای خارجی به کار خواهد گرفت و با این پدیده شوم که موجب خدشه به اقتصاد کشور و شیوع بیکاری در جامعه می‌ شود با قاطعیت و بدون اغماض مبارزه می ‌کند.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است.
7272/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.