به گزارش خبرآنلاین لرستان،به مناسبت گرامی داشت هفته محیط زیست (15 الی 21 خرداد 97) آیت اله میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد به همراه بدری مدیرکل دادگستری لرستان با حضور در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد و پاسگاه محیط بانی کلدر با پرسنل حفاظت محیط زیست لرستان دیدار نمودند.

در ابتدای این دیدار مهرداد فتحی بیرانوند مدیرکل حفاطت محیط زیست لرستان ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی به مهمانان، حضور آن ها را نشان دهنده اهمیت مسأله محیط زیست برای مسئولین بلند پایه استان دانست.

ایشان با اشاره به شعار هفته محیط زیست "حذف آلودگی پلاستیک" عنوان داشت: با توجه به مشکلات آلودگی پلاستیک برای محیط زیست این اداره کل به همراه دستگاه های اجرایی تمام توان و تلاش خود را در راستای تحقق این شعار به کار می بندد.

بدری رئیس کل دادگستری لرستان ضمن تبریک هفته محیط زیست با اشاره به وجود بحران های محیط زیستی مانند بحران آب و ریزگرد و مصرف انرژی در کشور، این بحران ها را ناشی از عدم رعایت قوانین و اصول زیست محیطی در جامعه دانست و عنوان نمود دستگاه قضا در استان لرستان با تمام توان به حمایت از محیط زیست ادامه خواهد داد و در برخورد با متخلفین زیست محیطی هیچ گونه ملاحظه ای را در نظر نمی گیرد.

آیت اله میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد با تبریک هفته محیط زیست به پرسنل این اداره کل از زحمات مدیرکل محیط زیست لرستان و همکاران ایشان در راستای حفاظت و حراست جدی و با برنامه از محیط زیست تقدیر و تشکر نمود.

آیت اله میرعمادی با اشاره به ارزش حیات برای تمام جانداران هستی، حیات را شاکله اصلی هستی خواند و گفت: حیات موجودات از آن خداوند است و هر کاری که حیات جانداران را به خطر بیاندازد اخلال در کار پروردگار است و گناه محسوب می شود.

ایشان افزود تهدید نمودن حیات جانداران جرم است و بالاترین عقوبت برای کسی است که این نعمت بی همتای خداوند به موجودات را به خطر بیاندازد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: خداوند در عالم هستی نشانه هایی مانند آب، زمین، هوا، کوه ها و موجودات زنده را از خود به جا گذاشته که حفظ این نشانه ها جزء شعائر دینی است، از اینرو حفظ محیط زیست از شعائر دینی و الهی است.

امام جمعه خرم آباد عنوان نمود: حفظ محیط زیست حفظ شعائر الهی است و هرکسی این شعائر را محترم بشمارد با تقوا است و آلودگی و تخریب محیط زیست نشانه بی تقوایی است.

آیت اله میرعمادی با توصیه به محیط بانان و پرسنل محیط زیست گفت: شما حافظ نشانه های خداوند در روی زمین هستید و تلاش شما در جهت حفظ این نشانه ها تلاشی مقدس است که دارای اجر دنیوی و اخروی است.

در پایان این مراسم نماز مغرب و عشاء به امامت آیت اله میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد در پاسگاه محیط بانی کلدر اقامه گردید.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 942087
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.