رسانه ها بر اساس نقش و وظیفه خطیری که دارند تاثیر گذاری غیر قابل انکاری در بستر سازی فرهنگی و آگاهی افکار عمومی به ویژه در امر توسعه و خدمات رسانی دولتمردان داشته و در جامعه از جایگاه بالایی برخوردار هستند.
مدیریت جهاد کشاورزی پلدختر در حالی هفته جهاد کشاورزی را آغاز کرد که رسانه های جمعی را نادیده گرفت و این در حالی است که طی سال های اخیر دولت با ایجاد رابطه ای صمیمی با رسانه ها افق جدیدی را در این عرصه گشوده و رییس جمهور از رسانه ها به عنوان نمایندگان افکار عمومی یاد کرده که گوی سبقت را از همتایان قبلی خود و حتی اعضای کابینه ربوده اند.
ارتباط با رسانه ها در عصر انفجار اطلاعات و انقلاب ارتباطات و آنفورماتیک به عنوان پل ارتباطی بین دولت و مردم اصلی انکار ناپذیر و حیاتی در پیشبرد امور است که جهاد کشاورزی پلدختر با عدم دعوت از خبرنگاران شهرستان این اصل را در برنامه های خود زیر پا گذاشته است.
مدیریت جهاد کشاورزی پلدختر در حالی برنامه های خود را در سکوت خبری برگزار می کند که رسانه به عنوان بهترین ابزار فرهنگی در جهت عملیاتی شدن طرح ها و شتاب بخشی به روند اجرای برنامه ها و توسعه دولت محسوب می شوند.
7272/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.