به گزارش ایرنا، علی جهان آرا روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: مهلت شرکت در مسابقه کتابخوانی رضوی تا تاریخ 31 تیرماه سال جاری اعلام شده است.
وی اظهار داشت: این جشنواره با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی، گسترش مطالعه کتاب های مرتبط با سیره ائمه معصومین(ع) به ویژه حضرت ثامن الحجج(ع) و معرفی و گرامیداشت پدید آورندگان آثار مرتبط با فرهنگ رضوی برگزار می شود.
مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان افزود: در جشنواره کتابخوانی رضوی امسال، مسابقه سراسری کتابخوانی با محوریت زندگانی امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) برای رده های مختلف سنی برگزار می شود.
جهان آرا گفت: کتاب مهمان خراسان تالیف سعید بیابانکی و کتاب مژده گل تالیف محمود پور وهاب (ویژه کودکان 4 تا 11 سال)، کتاب کاش تو را می دیدم و مسافر هشتم نوشته مژگان شیخی(ویژه نوجوانان 11 تا 17 سال) منابع شرکت برای این جشنواره به شمار می رود.
وی افزود: همچنین کتاب های مهر ولایت در آسمان ایران نوشته آیت الله علی کرمی جهرمی، ماه هشتم نوشته مهدی غلامعلی و به سپیدی یک رویا نوشته فاطمه سلیمانی ازندریانی(ویژه جوانان و بزرگسالان) از دیگر منابع ارائه شده برای مسابقه جشنواره کتابخوانی رضوی است.
جهان آرا گفت: فایلpdf مربوط به این منابع از طریق پورتال نهاد کتابخانه های عمومی کشور به آدرس اینترنتی www.iranpl.ir و پایگاه اطلاع رسانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان لرستان به آدرس اینترنتی www.lorestanpl.ir قابل دریافت است.
مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان یادآور شد: علاقمندان جهت شرکت در بخش آنلاین این مسابقه می توانند به آدرس الکترونیکrazavi.iranpl.ir و جهت شرکت در بخش مکتوب مسابقه به کتابخانه های عمومی سراسر استان مراجعه و نسبت به شرکت در مسابقه به صورت انفرادی یا خانوادگی اقدام کنند.
بنا بر اعلام دبیرخانه این جشنواره ، به برگزیدگان علاوه بر تندیس و لوح سپاس، جوایزی شامل 313 جایزه یک میلیون ریالی برای 313 نفر از برگزیدگان بخش انفرادی و هشت جایزه ویژه برای هشت خانواده اهدا می شود.
1920/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.