به گزارش ایرنا سردار محمد مهدیان نسب روز دوشنبه در آئین معارفه فرمانده انتظامی جدید دورود افزود: خوشبختانه طی 9 ماه گذشته موفق به تأمین امنیت به نحو شایسته در استان لرستان شده ایم که این مهم با همکاری شورای تأمین استان میسر شده است.
فرمانده انتظامی لرستان گفت: به رغم شلوغی راه ها و جاده ها سال گذشته با هشت درصد کاهش جرائم و سرقت ها موفق به کسب عنوان برترین استان از این لحاظ شدیم به گونه ای که در کشف جرائم و سرقت ها با همکاری دستگاه قضایی سال گذشته مقام نخست کشوری را کسب کردیم.
وی با بیان اینکه طی سه ماه گذشته آمار کشفیات 10 درصد بالا رفته است، افزود: 50 نقطه آلوده از لحاظ اعتیاد و مصرف مواد مخدر در استان طی سال گذشته کشف و شناسایی شده است.
سردار مهدیان نسب با اشاره به شعار امسال و وظیفه پلیس اظهار داشت: سال گذشته 800 میلیون ریال کالای قاچاق کشف و 76 باند قاچاقچی منهدم شد.
وی افزود: ساختار شهری و عبور جاده کمربندی از داخل شهر 2 مشکل عمده شهر دورود محسوب می شوند که ترانزیت چندین استان از جاده کمربندی موجب ورود و خروج کالاها و اجناس قاچاق می شود.
فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه برخی کلانتری ها و پاسگاه ها ارتفاع پیدا کرده اند، اظهار داشت: ما در 2 شهرستان کوهدشت و بروجرد در استان لرستان، پلیس فتا داریم که با توجه به نیاز شهرستان دورود در نظر داریم با توسعه ساختار، نیاز این شهر نیز برطرف شود.
وی افزود: نیروی انتظامی به عنوان مظهر اقتدار در کشور باید به گونه ای عمل کند و در خط مقدم ارتباط با مردم باشد که با حضور پلیس مردم احساس امنیت و متخلفان احساس وحشت و ترس کنند.
سردار مهدیان نسب گفت: وجود امنیت در جامعه از بسیاری عوامل زندگی همچون آب و هوا مهمتر است چراکه هرچه امنیت در جامعه بیشتر باشد مردم بیشتر احساس آرامش و آسایش می کنند.
7268/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.