به گزارش ایرنا، سید موسی خادمی روز یکشنبه در حاشیه جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری لرستان که در محل استانداری لرستان برگزار شد در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: این تسهیلات ارزان قیمت بصورت طرح های اشتغال روستایی و بسته های استغال فراگیر با نرخ سود چهار تا 6 درصد است که باید در استان بطور حداکثر مورد استفاده قرار گیرند.
وی افزود: با توجه به دستورالعمل های خاصی که برای این تسهیلات در کل کشور وجود دارد روند جذب تسهیلات به کندی صورت می گیرد و استان لرستان نیز در روند جذب این تسهیلات در شمار استان های متوسط قرار دارد.
استاندار لرستان گفت: لرستان در برخی شاخص ها رتبه های کمتر از پنج را دارد و در برخی شاخص ها هم در جذب منابع در رتبه پانزدهم و شانزدهم قرار دارد اما در مجموع رضایت کاملی از جذب این اعتبارات وجود ندارد.
وی افزود: بخشی از روند کند جذب اعتبارات اشتغالزا ، مربوط به متقاضیان است به اینصورت که متقاضیان با مشکلاتی اعم از کامل نبودن مدارک مواجه هستند و یا اینکه توجیه اقتصادی قابل قبول در بانک ها را ندارند.
خادمی اظهار داشت: این تسهیلات ارزان قیمت فرصتی است که مردم باید نهایت بهره گیری از این تسهیلات را داشته باشند.
وی تاکید کرد:در مجموع تسهیلات دولت برای ایجاد اشتغال ، تسهیلات ارزان قیمت و خوبی است که در این شرایط بیکاری می تواند اشتغال آفرینی های مطلوبی را در پی داشته باشد.
1920/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.