شهاب حیدری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وام های اشتغال پایدار روستایی در چندین حوزه از جمله صنایع دستی، توسعه گردشگری، فروش محصولات و خدمات فناوری اطلاعات پرداخت می شود که سهم حوزه فناوری اطلاعات کشور از این تسهیلات 15 درصد است.
وی اظهار داشت: سهم لرستان از تسهیلات حوزه فناوری اطلاعات 194 میلیارد ریال است که بانک های توسعه تعاون، پست بانک، صندوق کار آفرینی امید و کشاورزی به عنوان بانک های عامل آن تعیین شده اند.
وی اظهار داشت: این تسهیلات با سود 6 درصد و بازپرداخت 6 ساله هستند که به تمامی طرح های مرتبط حوزه فناوری اطلاعات بجز شبکه و زیرساخت پرداخت می شود.
وی با بیان اینکه طرح های بالای 25 میلیارد ریال باید در سطح کشور تایید شوند، افزود: تاکنون بیش از 60 طرح برای تصویب و تایید تسهیلات به بانک های عامل ارسال شده است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان ادامه داد: با توجه به شرایط پست بانک، سهم 30 میلیارد ریالی این بانک از تسهیلات مربوطه کامل شده و سایر متقاضیان باید برای دریافت وام به دیگر بانک های عامل مراجعه کنند.
حیدری تاکید کرد: طرح های توجیهی افراد پس از بررسی در کمیته فنی و تایید طرح توسط این کمیته به یکی از بانک های عامل جهت پرداخت تسهیلات معرفی خواهند شد.
وی اضافه کرد: این تسهیلات جهت استفاده تمامی افراد حقیقی و دقاتر روستایی می باشد و افراد می توانند با مراجعه به سامانه ایی که به همین منظور راه اندازی شده ثبت نام و طرح توجیهی خود را جهت بهره مندی از این تسهیلات کم بهره ارائه نمایند.
7269/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.