به گزارش خبرنگار ایرنا، در این راهپیمایی که از میدان امام خمینی(ره) شهرستان آغاز و به طرف مصلی امام سجاد(ع) ادامه داشت مردم روزه دار با بانگ مرگ بر اسرائیل، مرگ بر غاصبین سلطه گر و مرگ بر آمریکا خشم و انزجار خود را از از رژیم غاصب صهیونیستی نشان دادند.
در این راهپیمایی که با حضور اقشار مختلف مردم، کسبه، بازاریان، اصناف و مسئولان و به ویژه جوانان و دانشجویان شهرستان برگزار شد مردم شهرستان کوبنده تر از سال های گذشته و در صفوفی به هم پیوسته مرگ بر اسرائیل گویان خود را برای اقامه نماز ظهر آماده کردند.
یکی از جوانان روزه داری که بنری با مضمون مرگ بر اسرائیل در دست داشت با بیان اینکه این روز به عنوان نماد اتحاد مسلمانان و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و سمبل مبارزه با تروریسم و صهیونیسم جهانی است به ایرنا گفت: روز قدس، موضوعی منطقه‌ ای نیست و هر ساله در روز جهانی قدس شاهد هستیم که آزادگان سراسر دنیا در حمایت از ملت مظلوم فلسطین راهپیمایی می‌کنند.
علی جوانمرد که دانشجوی دانشگاه پیام نور است افزود: روز جهانی قدس و دفاع از مردم مظلوم فلسطین یکی از یادگارهای ارزشمند امام خمینی(ره) و برگرفته از مکتب اسلام ناب محمدی(ص) است لذا باید تا جایی که در توان داریم در حمایت از مظلوم و حفظ این یادگار ارزشمند و جریان ساز بکوشیم.
قدرت الله فلاح نژاد، فرماندار سلسله نیز در حاشیه این راهپیمایی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه روز قدس یک روز جهانی است و یک پیام جهانی هم دارد که آن اتحاد وحدت و یکپارچگی کلیه مسلمانان جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین است، اظهار داشت: با توجه به حساسیتی که امروز در منطقه با آن مواجه هستیم و تهدیدها و تحریم های استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا گسترده تر از سال های گذشته شده است امسال راهپیمایی روز جهانی قدس از اهمیت بالاتر و ویژه تری برخوردار است.
وی با بیان اینکه روز قدس یادگار ماندگار و از تدابیر اندیشمندانه امام (ره) در راستای زنده‌ نگهداشتن روحیه ظلم ‌ستیزی و ظلم‌ ناپذیری مردم ایران و جهان در مقابل استکبار و استبداد است، عنوان کرد: روز قدس، روز تجلی دفاع از آزادی و حقوق مسلمانان بی دفاع فلسطین، روز استقامت، سرافرازی، عدالتخواهی و اتحاد دنیای اسلام است.
فرماندار سلسله ضمن تشکر از حضور حماسی مردم روزه دار، تصریح کرد: روز قدس متعلق به یک جریان و گروه نیست و در این روز همه ملت ایران حمایت خود را از مظلومان فلسطین اعلام خواهند کرد.
7265/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.