محمدرضا محمدی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مودیان باید از طریق سامانه عملیات الکترونیکی سازمان به نشانی www.tax.gov.ir برای این مهم اقدام کنند.
وی اظهار داشت: مودیان می توانند برای ارائه اظهارنامه و پرداخت مالیات خود بدون مراجعه به واحدهای مالیاتی، اظهارنامه الکترونیکی را از این سامانه دریافت کنند.
مدیرکل امور مالیاتی لرستان افزود: پس از ارسال اظهارنامه مالیاتی الکترونیکی، شماره رهگیری به صورت خودکار صادر می شود لذا ارائه رونوشت کاغذی اظهارنامه به ادارات امور مالیاتی ضروری نیست.
وی گفت: در نهایت، کد رهگیری دریافتی از سامانه در تاریخ ارسال، به عنوان رسید تسلیم اظهارنامه محسوب می شود.
مدیرکل امور مالیاتی لرستان با تاکید بر اینکه بخش قابل توجهی از هزینه طرح های عمرانی و شهرسازی از محل درآمدهای مالیاتی تامین می شود، اظهار داشت: سال گذشته از محل عوارض وصول شده در نظام مالیات بر ارزش افزوده، بیش از 790 میلیارد ریال به طور مستقیم توسط اداره کل امور مالیاتی به حساب شهرداری ها و دهیاری های استان لرستان واریز شد.
وی افزود: از این رقم حدود 610 میلیارد ریال به حساب شهرداری های استان واریز شده و بیش از 180 میلیارد ریال سهم دهیاری های لرستان بوده که این اعتبار نقش موثری در عمران و آبادانی روستاهای استان داشته است.
7269/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.