به گزارش ایرنا آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه در مصلی الغدیر شهرستان خرم آباد به 14 خرداد سالروز عروج ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز همه ما به عظمت امام(ره) واقفیم چراکه پیام آور عزت مسلمین و ایران بود.
وی افزود: این عزت در نظام جمهوری اسلامی متبلور است لذا وظیفه همه آحاد جامعه حفظ این میراث بزرگ و گرانقدر است.
نماینده ولی فقیه در لرستان استکبارستیزی امام خمینی(ره) را از خصوصیات بارز ایشان دانست و افزود: امام به ما آموخت که هر تلاشی برای سازش با استکبار موجب از بین رفتن عزت ما می شود.
وی با بیان اینکه مبارزه با آمریکا دائمی و همیشگی و تقابل حق و باطل است، گفت: ملت ایران اسلامی به طور قطع و با کمک خداوند متعال در تقابل با آمریکا پیروز خواهد بود چراکه ما براساس تکلیف عمل می کنیم.
امام جمعه خرم آباد از قیام 15 خرداد به عنوان نمونه بارز استکبارستیزی مردم ایران یاد کرد و افزود: مقابله با کاپیتولاسیون در آن زمان در حقیقت مقابله با استکبار بود و این مبارزه تا از بین رفتن استکبار و رژیم صهیونیستی ادامه خواهد یافت.

** همه جهان به شخصیت بی نظیر رهبر انقلاب اعتراف دارند
وی به سالروز برگزیده شدن حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان رهبر انقلاب توسط مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: امروز بعد از سه دهه شاهد متجلی شدن همه خصوصیات امام(ره) در وجود رهبر معظم انقلاب هستیم گویا این دونفر یک حقیقت بودند.
آیت الله میرعمادی ادامه داد: مدیریت حکیمانه و واکنش رهبر معظم انقلاب نسبت به تحولات منطقه و جهان و رهبری هوشمندانه ایشان در پیشرفت انقلاب و تسلط بر همه امور زبانزد است.
وی با اشاره به فرا رسیدن ایام سوگواری شهادت حضرت امیرالمؤمنین(ع) گفت: علی(ع) مظهر همه فضایل و مظهر عبادت است لذا عبادت محوری او باید الگوی همه مسئولان باشد و اگر مسئولان می خواهند خدمت کنند باید رفتار علی(ع) را محور کارها و زندگی خود قرار دهند.
وی افزود: اگر بتوانیم عدالت و احسان را در جامعه اسلامی بطور کامل پیاده کنیم آنوقت از شیعیان واقعی هستیم.
7264/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.