به گزارش ایرنا آیت الله سید احمد میرعمادی روز چهارشنبه در جلسه شورای سیاستگذاری و راهبردی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دفتر امام جمعه خرم آباد اظهار داشت: یکی دیگر از ویژگی های انقلاب اسلامی هویت دینی و مذهبی این انقلاب است که برای غرب ناشناخته بود.
وی وحدت مسلمان را عامل دیگر پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: دفاع از مردم مظلوم فلسطین، حمایت از مستضعفین و محرومین از اهداف انقلاب اسلامی است.
وی ادامه داد: زمانی که انقلاب اسلامی پیروز شد آمریکا، غرب و تحلیلگران مبهوت شدند چرا که انقلابی تاثیرگذار و اتحاد مردم بر محور اسلام و دین پایه گذاری شده بود.
امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه رهبری امام خمینی(ره) یکی از عوامل پیروزی انقلاب بود اضافه کرد: یکی دیگر از ویژگی ها انقلاب همخوانی منطق آن با مقدسات اسلامی بوده و مبنای اساس انقلاب ارزش های مذهبی و دینی است.
وی با بیان اینکه چهاردهه از انقلاب اسلامی می گذرد، فراز و نشیب و تجربه های فراوانی را پشت سر گذاشته ایم گفت: توطئه های دشمن و کینه توزی آنان همواره در این سال ها بوده است و در مقابل آن ایثار، فداکاری وجانثاری مردم را شاهد بوده ایم که باید این رشادت ها برای جامعه تببین شود.
نماینده ولی فقیه در لرستان ادامه داد: چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی فرصت مناسب برای بازخوانی مبانی اصول، ارزش های انقلاب، تجدید عهد و بصیرت افزایی است و آسیب ها را شناسایی همچنین دستاوردها را بومی کنیم.
آیت الله میرعمادی شعار افتخار به گذشته، امید به آینده را به عنوان شعار چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی دانست و افزود: برنامه ها مطابق با اهداف انقلاب باشد، دستاوردهای انقلاب در سطح ملی و استانی باید احصا شود، تدوین برنامه برای آینده در دستور کار قرار گیرد و برای زنده نگه داشت انقلاب تبلغات شهری صورت گیرد.
وی بیان کرد: انجام به وظایف در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب مساله ای فرابخشی است که باید بخش خصوصی، ادارات دولتی، فعالان اقتصادی و اجتماعی و مردم در آن مشارکت داشته باشند.
وی ادامه داد: به دلیل توجه نکردن به آسیب اجتماعی جامعه متضرر می شود که دشمن زیرکانه از این مساله سوء استفاده می کند.

**دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان شود
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری لرستان نیز در این جلسه گفت: دولت ها همواره بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای شناسایی انقلاب اسلامی در دستورکار خود قرار می دهند و امیدبخشی به آینده در این برنامه ها در الویت می باشد.
حبیب الله خجسته پور ادامه داد: در ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افراد مختلفی در جلسات حضور خواهند داشت که انتظار داریم برنامه های خود را با در نظر گرفتن تحلیل و محتوا و امید به آینده در نظر داشته باشند.
وی ادامه داد: افراد عضو این ستاد علاوه بر ارایه نظر در حوزه های تخصصی باید در حوزه های نرم افزاری و سخت افزاری هم نظرات خود را ارایه دهند.
وی ادامه داد: می توان به کارگروه های اصلی این ستاد کارگروهای دیگری اضافه کرد که ارزش های انقلاب را بیشتر ترویج کنیم.
خجسته پور اضافه کرد: مباحث نرم افزاری و بیان دستاوردها انقلاب در الویت کاری قرار گیرد.

**پیشرفت های انقلاب اسلامی بیان شود
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در ادامه اظهار داشت: تببین و تدوین پیشرفت های انقلاب اسلامی باید بیان شود و نسبت مقایسه ای آن با سال های گذشته به مردم اطلاع رسانی شود چراکه نرخ سرعت رشد اهداف انقلاب در نظر است.
سردار مرتضی کشکولی گفت: اهداف انقلاب را باید بازگو کنیم و در این زمینه دولتمردان و کسانی که برای انقلاب اسلامی در هر جناح و یا حزب فداکاری می کنند با تفاهم بین خود مساله حاکمیتی را در دستور کار قرار دهند.

**تبیین نقش بی بدیل ولایت فقیه در پیروزی انقلاب مهم ترین هدف تشکیل ستاد است
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان نیز گفت: ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با 12کارگروه تخصصی استانی با محورهای فرهنگی و هنری، اقتصادی، علم و فناوری، رسانه، محرومیت زدایی، ورزش و جوانان، زنان، تشکل های مردم نهاد، حوزه و روحانیت، ایثار و شهادت، بهداشت و درمان و بسیج مردمی تشکیل می شود.
حجت السلام لطف الله حیات الغیب ادامه داد: تاکید بر ثبات روزافزون جمهوری اسلامی و شکوفایی انقلاب، زمینه سازی آشنایی افزون تر اقشار مختلف ، معرفی نظام جمهوری اسلامی به عنوان مولود بزرگ انقلاب اسلامی و یگانه نظام دارای جامعیت و کارآمدی در برقراری مردم سالاری دینی و حفظ استقلال در عرصه های بین المللی از اهداف این ستاد است.
وی تبیین نقش بی بدیل ولایت فقیه در پیروزی انقلاب، تبیین نقش مردم، تقویت قدرت نرم جمهوری اسلامی را از دیگر اهداف این ستاد برشمرد.
3210/6006
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.