جانشین فرمانده انتظامی لرستان از انهدام مزارع کشت خشخاش در سه شهرستان نورآباد، کوهدشت و سراب دوره خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علی احمدی تبار صبح چهارشنبه در گردهمایی پیشگیری از وقوع جرم با اشاره به اینکه در حوزه سرقت‌ها در استان طی دو ماه نخست سال جاری نسبت به سال قبل ۲۱ درصد کاهش وقوع سرقت داشته‌ایم، اظهار داشت: همچنین در حوزه کشف سرقت‌ها در این مدت ۹۶ درصد رشد داشته‌ایم.
 
وی با بیان اینکه در بحث نزاع و درگیری ۸ درصد کاهش وقوع داشته‌ایم، تصریح کرد: تعداد نزاع‌ها در استان طی امسال ۱۷۴۸ مورد بوده که سال قبل این تعداد ۱۹۰۰ مورد بوده است.
 
جانشین فرمانده انتظامی لرستان با تاکید بر اینکه در حوزه نزاع های جمعی یک درصد افزایش داشته ایم و امسال ۹۰ فقره نزاع دسته جمعی در استان به وقوع پیوسته است، افزود: در بخش مواد مخدر طی دو ماهه سال جاری ۷۴۹ کیلوگرم انواع مخدر کشف شده که این میزان کشفیات ۴۳ درصد رشد را نشان می‌دهد.
 
سرهنگ احمدی تبار با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در حوزه کوهدشت در بخش مبارزه با مواد مخدر صورت گرفته است، ادامه داد: عملیات‌های بسیاری انجام گرفته است و مزارع کشت خشخاش در دو شهرستان نورآباد و کوهدشت به صورت کامل امحاء شدند.
 
وی با بیان اینکه حتی در سراب دوره نیز که کشت خشخاش در مناطق صعب العبور صورت گرفته بود با حضور نیروهای انتظامی و سپاه و اداره اطلاعات امحای کشت خشخاش را داشتیم، تصریح کرد: همچنین یک لابراتوار مواد مخدر صنعتی در کوهدشت منهدم شده است.
 
جانشین فرمانده انتظامی لرستان خاطرنشان کرد: این فعالیت ها در شهرستان کوهدشت از خارج از مرکز کوهدشت هدایت می‌شوند.
 
سرهنگ احمدی تبار با اشاره به اینکه همچنین شاهد رشد ۴۳ درصدی کشفیات در حوزه کشف سلاح‌های شکاری و رشد ۶۰ درصدی کشف سلاح های جنگی بوده‌ایم، یادآور شد: این سلاح ها بیشتر از کشور ترکیه و از سمت آذربایجان به استان وارد می شود.
 
وی خاطرنشان کرد: در مجموع در بخش کشف سلاح ها ۴۷ درصد رشد داشته‌ایم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
5 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.