به گزارش خبرآنلاین لرستان، مهندس لطفعلیان با اعلام این خبر افزود: شرکت گاز لرستان طی سال گذشته به منظور بهره برداری ایمن و اجتناب از بروز هرگونه حادثه، همچنین موفق به انجام 200 مورد ضخامت سنجی ایستگاه های تقلیل فشار گاز و عملیات نشت یابی بیش از 240 هزار و انشعاب( علمک) بر اساس مدل ارزیابی ریسک شده است.
ایشان با اشاره به وظایف واحد بازرسی فنی گفت: بازرسی کالاهای مورد نیاز در پروژه های شرکت گاز استان از دیگر وظایف بازرسی فنی است که در سال گذشته 516 مورد بازرسی از کالاهای پیمانکارنی که در پروژه های EPC و PC فعالیت می کنند انجام و 84 مورد بازرسی کالاهای موجود در انبار شرکت گاز لرستان نیز انجام شد .
وی تصریح کرد کیفیت در اجرای پروژه ها بسیار مهم بوده و بر این اساس دقت و حساسیت زیادی در بازرسی کالاهای خریداری شده و اجرای پروژه ها صورت می گیرد تا کیفیت همراه با کمیت باشد .
لطفعلیان 94 مورد بازرسی از پروژه های اجرائی و اعلام گزارش کیفی آنها را نیز جزو کارهای انجام شده در سال گذشته عنوان نمود و افزود 339 مورد تستهای متمرکز خطوط تغذیه و توزیع نیز در سال گذشته انجام شد .
وی افزود : 25 مورد تست پوشش خطوط تغذیه فلزی در سال گذشته نیز جزو فعالیتهای واحد بازرسی فنی بوده و افزود این فعالیتها توسط کارکنان این واحد انجام شده و از پیمانکار یا بازرس شخص ثالث استفاده نشده است .

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 931972
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.