وحید رشیدی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اقدامات کارشناسی انجام شده در مورد طرح های عمران شهری خرم آباد موجب پیشگیری از هدررفت سرمایه ها می شود.
وی اظهار داشت: با انجام کارها به صورت اصولی اجازه نمی دهیم بودجه و نیروی انسانی شهرداری صرف طرح های غیرضروری و هزینه بر شود.
شهردار خرم آباد با تشریح اقدامات مدیریت شهری در چند ماه گذشته افزود: نیمه دوم ‌سال 96 را به پرداخت دیون پرسنلی و اصلاح ساختار و تشکیلات سازمانی شهرداری اختصاص دادیم و تا حدود زیادی به اهداف مورد نظر رسیدیم.
وی با تاکید بر آغاز قریب الوقوع نهضت طرح های عمرانی شهرداری گفت: در بودجه 97 شهرداری خرم آباد، درصد بودجه عمرانی بالاتر از میانگین کشوری شده که این امر در نوع خود کم سابقه است و با توجه به این امر به زودی شاهد فعال شدن طرح های عمرانی جدید یا نیمه تمام خواهیم بود.
رشیدی افزود: ساخت پل های جدید در مسیر خرم رود، اجرای کنارگذر پل شاپوری به سمت فرودگاه، اجرای برنامه مدیریت دفع آب های سطحی، طرح پایش تصویری، اجرای پنج تقاطع غیرهمسطح در مناطق پرترافیک شهر، آسفالت گسترده سطح شهر، نهضت پیاده روسازی و جدول گذاری و تکمیل طرح های نیمه تمامی چون زیرگذر بهارستان، بوستان آبشار طلایی، شاپوری و کاسیت از جمله برنامه های شهرداری در سال 97 می باشند.
وی طرح بهسازی و زیباسازی سراب شهوا را از طرح های مورد تاکید مدیریت شهری در سال جاری دانست و گفت: پس از مشاوره های فراوان و بررسی دقیق تا 2 هفته آینده پیمانکار این طرح تعیین می شود.
شهردار خرم آباد اظهار داشت: تکریم ارباب رجوع و احترام به شهروندان و تسهیل در امور آنان سرلوحه برنامه های مدیریت شهری است و در این راستا برنامه های زیادی را در دستور کار داریم که از آن جمله می توان به آموزش نیروهای شهرداری و انجام اقدامات تنبیهی و تشویقی و ارتقا و تکمیل خدمات الکترونیک شهرداری اشاره کرد.
شهرستان خرم آباد بیش از 400 هزار نفر جمعیت دارد و دارای سه ناحیه شهری است.
9872/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.