به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه های نماز جمعه خرم آباد در مصلی الغدیر بیان کرد: مقام معظم رهبری در سخنان حکیمانه حجت را برای همه تمام کرد و در خصوص برجام مطالب بسیار کلیدی بیان کردند.
وی افزود: سخنان مقام معظم رهبری منشور راهبردی تداوم برجام است و اگر برجام بخواهد دنبال شود منشور مقام معظم رهبری باید مد نظر باشد و برجام اروپایی با شروط هفتگانه مقام معظم رهبری دنبال شود.
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: ما سازشی با آمریکا نداریم و اروپا باید استقلال خود را نشان دهد و شروط هفت گانه مقام معظم رهبری برای تداوم برجام بپذیرند.
وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: حزب الله لبنان در سال 61 با فداکاری و رشادت اسرائیل را شکست داد و زمین های جنوب لبنان را از اشغال رژیم صهیونیستی پس گرفت و حزب الله لبنان به عنوان قهرمان آزاد سازی لبنان لقب گرفت.
امام جمعه خرم آباد اظهار داشت:جوانان مومن و انقلابی و ولایی امروز به جایی رسیدند که حزب اله نماد عزت و اقتدار است و همه به وجود آنان افتخار می کنند.
وی ادامه داد: این نتیجه مقاومت و پیروی از ولایت است و امروز حزب الله در منطقه نقش آفرینی می کند و مورد بغض و کینه استکبار جهانی است.
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: سخنان سخیف و توهین آمیز وزیر امور خارجه آمریکا که راهبرد آمریکا در مقابل ایران را به اصطلاح مشخص کرده است.
وی افزود: این موضوع از یک جهت قابل تامل است چراکه با بی حیایی و زیر پا گذاشتن مسائل بین المللی در برابر ملت بزرگ اسلامی ایران زوزه می کشد.
امام جمعه خرم آباد گفت: حالا پس از 40 سال راهبرد جدیدی طراحی کردند اما با تکیه بر قدرت الهی به زودی شاهد شکست راهبرد جدید آمریکا خواهیم بود.
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: انقلاب اسلامی همانند خورشید می درخشد و مقاومت اسلامی در لبنان و سوریه و یمن شکل گرفته است و جوانان اروپاها و آمریکا با اراده مقام معظم رهبری متحول شده است.
وی افزود:امروز به فضل الهی باید کاخ سفید بلرزد و ایران در دل انسان های مومن نفوذ پیدا کرده و ترس آمریکا از این است که ایران حتی در کاخ سفید هم نفوذ پیدا کرده است.
امام جمعه خرم آباد همچنین گفت: اقتصاد مقاومتی و تکیه بر سرمایه های انسانی و طبیعی و سرزمینی ایران راه برون رفت از مشکلات است ومی توانیم انقلاب را به انقلاب جهانی تبدیل کنیم.
وی با اشاره به وفات حضرت خدیجه کبری (س) افزود: این بانوی بزرگوار ویژگی های منحصر به فرد دارد و در زمانیکه کسی به پیامبر ایمان نیاورده بود تمام مالش را در راه خدا به پیامبر بخشید.
امام جمعه خرم آباد اظهار داشت: جبرئیل امین از سوی پروردگار به ایشان سلام فرستاد و الگوی زنان است.
وی در ادامه به سالروز ولادت با سعادت کریم اهل بیت اشاره کرد و گفت: خورشید امامت در نیمه ماه مبارک رمضان طلوع کرد و خانه رسول خدا نورانی شد.
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: این روز آغاز هفته کرامت و نیکوکاری و احسان به مستضعفان است و نیازمندان و خانواده های زندانیان جرائم غیر عمد منتظر سخاوت مومنان هستند.
7274/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.