به گزارش ایرنا آیت الله میرعمادی روز شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان در دفتر امام جمعه خرم آباد اظهار داشت: امام خمینی (ره) اهدافی را دنبال کرد که اکنون در جهان سربلند هستیم.
وی گفت: استقلال و عزت ایران از اهداف مهم امام خمینی (ره) بود و امروز ایران به عنوان کشوری مستقل مطرح است.
امام جمعه خرم آباد ادامه داد: بنیانگذار انقلاب اسلامی با ایجاد امید و خودباوری جوانان را به صحنه آورد و بر آنان تکیه کرد و نتیجه گرفت.
آیت الله میرعمادی افزود: امروزه وظیفه حفظ نظام برعهده همه مسئولان است و ما باید وارث شایسته ای برای امام خمینی (ره) بوده و از اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی پاسداری کنیم.
وی هدف از ایجاد انقلاب اسلامی توسط امام خمینی‌(ره) را برپایی حاکمیت اسلامی عنوان کرد و گفت: جلوگیری از نفوذ بیگانگان، استکبارستیزی، تلاش برای ایجاد عدالت اجتماعی، حمایت از محرومین، از اهداف دیگر امام خمینی(ره) بود.
نماینده ولی فقیه در لرستان احساس مسئولیت اجتماعی، خدمت بی منت و رضایتمندی مردم از عملکرد مسئولات را از وظایف اصلی مدیران عنوان کرد و ادامه داد: امروزه بیش از گذشته به وحدت و اتحاد در جامعه نیاز داریم و باید بیست و نهمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی باشکوه برگزار شود.
امام جمعه خرم آباد افزود: در ماه مبارک رمضان با تقویت فرهنگ عمومی باید تلاش کرد که مردم حرمت ماه مهمانی خدا را حفظ کنند.
3210/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.