به گزارش ایرنا سردار حاجی محمد مهدیان نسب عصر سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران در سالن جلسات فرماندهی انتظامی لرستان اظهار داشت: 520 عملیات مبارزه با قاچاق کالا در 2ماه نخست امسال صورت گرفت.
وی گفت: در2 ماهه نخست امسال سرقت 19 درصد کاهش داشت و 96 درصد سرقت ها کشف شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 11درصد افزایش دارد.
وی ادامه داد: در این مدت 28 باند سرقت منهدم و 89 سارق حرفه‌ای در لرستان دستگیر شد.
مهدیان نسب گفت: 50 نقطه آلوده در سطح استان وجود دارد که از این تعداد 21 نقطه در شهرستان خرم آباد قرار دارد که 2هزارو 610 طرح عملیاتی برای پاکسازی این نقاط از ایتدای امسال تاکنون صورت گرفت.
فرمانده انتظامی لرستان افزود: از ابتدای امسال تاکنون 700 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف، 11 باند منهدم و سه هزار و 500 قاچاقچی و معتاد متجاهر نیز دستگیر شد.
سردار مهدیان نسب اضافه کرد: نزاع و درگیری در استان 10 درصد کاهش داشته که لرستان در این زمینه رتبه 25 کشور را دارا است.
وی گفت: در 2ماهه نخست امسال 920 سایت مجرمانه کنترل، 62 پرونده تشکیل که از این تعداد 52فقره آن کشف شد که کلاهبرداری اینترنتی، انتشار اکاذیب و تشویش اذهان عموم و برداشت اینترنتی بیشتر تخلف در حوزه فضای مجازی استان است.

برخورد قانونی با روزه خواران در ملأ عام
فرمانده انتظامی لرستان در ادامه گفت: با کسانی که در ایام ماه رمضان تظاهر به روزه‌خواری کنند برخورد قانونی می‌شود.
سردار مهدیان نسب افزود: این تدبیر اندیشیده شده تا برای مسافران در رستوران‌های دارای مجوز بین‌راهی امکان صرف غذا وجود داشته باشد.
وی بیان کرد: برای شب‌های لیالی قدر نیز برنامه‌ریزی مناسب در جهت حفاظت از منازل شهروندان صورت گرفته و تدابیر ترافیکی لازم نیز اخذ شده است.
3210/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.