سرهنگ صفر عبدالوند روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در راستای حمایت از تولیدات داخل و در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران انتظامی در حین اجرای کنترل جاده ها به یک دستگاه اتوبوس و یک دستگاه وانت پیکان در محور سه راهی بابازید پلدختر مشکوک شده و 2 خودرو حامل کالای قاچاق را متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس تعداد 6 دستگاه کولرگازی 2 تیکه و 11 کارتن 24 تایی کمپوت آناناس در مجموع 264 عدد فاقد مجوز و برگه گمرکی کشف کردند.
به گفته همچنین ماموران انتظامی در بازرسی از یک دستگاه پیکان وانت تعداد 420 تخته پتو مسافرتی فاقد مجوز و برگه گمرکی کشف و ضبط کردند.
فرمانده انتظامی پلدختر گفت: ماموران انتظامی همچنین در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق به یک دستگاه اتوبوس در محور سه راهی بابازید مظنون شدند.
وی افزود: ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضایی خودرو را متوقف و در بازرسی از آن تعداد 422 عدد انواع لوازم خانگی قاچاق کشف و ضبط کردند.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است .
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
7272/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.