به گزارش ایرنا ، محمد بیرانوندی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: دهستان ازنا یکی از بزرگترین دهستان های استان است که با وجود داشتن پتانسیل های گوناگون همچنان در محرومیت است و مشکلات متعددی دارد.
وی اظهار داشت: دهستانی که با جمعیت بیش از 10 هزار نفر، 33 روستا و برخورداری از شرایط اقلیمی منحصر به فرد می تواند به یکی از قطب های کشاورزی، دامداری و گردشگری شهرستان خرم آباد تبدیل شود.
وی با بیان اینکه کمبود زیرساخت ها و مشکلات گوناگون زیبنده مردم این منطقه نیست، ادامه داد: تبدیل دهستان ازنا به بخش موجب جذب بودجه و حل بسیاری از مشکلات مردم این منطقه خواهد شد.
نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی افزود: پس از دیدار با مدیرکل دفتر تقسیمات وزارت کشور ، وی به همراه برخی مدیران دستگاههای اجرایی از منطقه بازدید کرد که پس ازاین بازدید، طی جلسه ای مشکلات این دهستان در حوزه های گوناگون مورد بررسی قرار گرفت و پیگیری های لازم جهت برطرف شدن آنها انجام شد.
وی تصریح کرد: تخصیص 60میلیارد ریال منابع مالی از بودجه مخصوص نمایندگان حوزه انتخابیه شهرستان خرم آباد و چگنی برای تکمیل سد زیبا محمد از پیگیری های انجام شده است.
وی گفت: مقرر شده عملیات گاز رسانی به روستاهای دهستان ازنا تا ابتدای تیرماه سال جاری آغاز و بیش از 12 کیلومتر از جاده ازنا تعریض شود.
بیرانوندی افزود: رفع مشکل آب آشامیدنی برخی روستاهای دهستان ازنا، اجرای طرح هادی روستایی، اجرای کانال های کشاورزی و تکمیل جاده ارتباطی بین دهستان و بخش زاغه از موارد در دست پیگیری است.
7269/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.