به گزارش ایرنا سید موسی خادمی عصر شنبه درجلسه شورای آموزش وپرورش استان لرستان که درسالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد افزود: فضای آموزشی استان نیازمند آرامش است که امیدوارم با تلاش های مدیریت جدید این مهم تحقق پیدا کند.
خادمی با اشاره به اهمیت ویژه مسئله هوشمند سازی مدارس گفت: دستگاه های اداری به جهت اجرای این طرح هر کدام یک یا چند مدرسه را مخصوصا در مناطق محروم مختلف به عهده بگیرند.
وی افزود: چون اعتبارات آموزش و پرورش از محل اعتبارات ملی است نمی توانیم از منابع استانی مبالغ آن را تامین کنیم اما به هر صورت تلاش می کنیم در راستای هوشمندسازی مدارس از منابع متفرقه به اجرای این طرح کمک کنیم.
استاندار لرستان ضمن تاکید بر اهمیت توجه به ورزش کودکان استثنایی گفت: با توجه به محدودیت اعتبارات اگر طرحی را در زمینه احداث سالن مخصوص کودکان استثنایی تصویب کنیم ممکن است در ادامه مسیر با مشکلاتی مواجه شویم لذا پیشنهاد می شود یکی از سالن های موجود با توجه به نیاز های این قشر تجهیز شود.
خادمی قهرمانی دانش آموزان لرستانی در مسابقات جهانی مراکش را نشانه ظرفیت های بالای استان در عرصه ورزش قهرمانی دانست و گفت: این موفقیت بزرگ نتیجه تلاش های مجموعه بزرگ ورزشی و آموزشی استان بود که بوسیله دانش آموزان لرستانی محقق شد.
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان نیز در این جلسه لرستان را سرزمین مفاخر خطاب کرد و گفت: این استان سرشار از استعداد های بی نظیر در عرصه های مختلف است و امیدواریم با برنامه ریزی های صحیح این استعداد ها شناسایی و پرورش داده شوند.
رضا زینی وند مقدم با بیان اینکه به دلیل ماهیت متفاوت آموزش و پرورش نباید مانند نهادهای دیگر به این دستگاه نگاه کنیم افزود: بنای توسعه در هر کشور تربیت نیروی ماهر است که این مسئله تنها در سیستم آموزش و پرورش کشور اتفاق می افتد.
وی گفت: در سال های گذشته یکهزار و 220 مدرسه و 2هزار و 288 کلاس هوشمند شده اند و تلاش می کنیم با جذب اعتبارات بیشتر این روند را سرعت بیشتری ببخشیم.
زینی وند درخصوص ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش نیز گفت: سهم لرستان در این آزمون 273 نفر است که در این خصوص باید گفت نیاز ما به نیرو بسیار بیشتر از میزانی که اعلام شده می باشد.
گفتنی است که در این جلسه از دانش آموزان کشتی گیر افتخار آفرین در مسابقات جهانی مراکش و همچنین مربیان آنها تقدیر و تشکر به عمل آمد.
7264/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.